5.juli

Morgon:
Jag vill skrika av lycka just nu. Jag är som en fågel i himlen just. Känner så bara.
Igår skrev bara "Hej" i skype, och han började skriva tillbaka, och sen självklart ringa och prata ca en timme. Han ville komma hit. Han tänkte komma, men ville inte ta bilen.Det skulle tagit ca 1,5 timma att komma med tåg. Nej, han kom inte. Samtidigt ringde M,och sa att han ska komma snart hem....men sa inget till N.Sen frågade N, om han vill åka båt med mig nu på lördag. Han tänkte, och sa ok. Men jag har så många planerna nu på lördag och på söndag ju. På lördag har jag klockan 12 vaxning(ska ringa och boka senare tid), sen har jennica kalas på lördag, sen frisör. Men tror att klarar allt , att måste avboka nåt helt. Igår prata med Anja, hon kan ta J. Då kan J sova över där. Jag vet inte vad jag gör. Jag fattar inte att han vill ha mig, var är hans ex. Jag frågade honom, vad kommer säga din ex, eller hon kan ringa dig. Han blev arg på mig ,sa tänk inte du på min ex, det är jag som tänker på henne. Jag sa bara förlåt. Kommer det hända, att äntligen kan vi vara tillsammans hela natten. Vet inte. Ikväll ska boka biljetterna. Kolla igår, att det var cinderella, som passade till mig. Hoppas , det är ok för honom.Nu de närmaste dagarna kommer att vara uppdagen mycket. Och jag tänker inte säga till M. Ska fixa mig nu för jobb. Sen väcka J.
Kvällen:
Idag skickade viber meddelande, om får jag bjuda kryssning. Klockan före 4 han ringde,men hörde inte , Nu klockan 6 ringde han, han sa att det är ok, att jag kan boka,men han har en kompis, som vill följa med. Men nu kollade , att det finns hytter kvar. Nu han ringde skype, att hans kompis vet inte. Då kan inte boka till oss eller. Nu måste vänta. Och nu kom hans kompis hem, han kunde inte prata mer. Nu måste vänta , när han har tid.
Hela dagen har tänkt på honom, om det är sant, att vi kommer att åka båten tillsammans. Ah , orkar inte vänta de 2 dagarna nu. Det är en evighet. Men tiden går snabbt.Saknar honom så mycket. Måste tvätta lite kläderna, för att nästa tvättstuga fick nästa vecka på fredag.
Kvällen klockan 21:
Just nu vill bara gråta.Fick prata med honom. För några timmar sen, när han slutade jobb, han var så säkert att vi ska åka, och nu. Han hade hittat bilen, som han skulle köpa. Men nu hade pratat med sin bror, att det är inte bra bilen. Han skulle köpt på lördagen, klockan 10 -11.Och han blev stressad, nu vill han inte åka, och inte prata med mig heller.jag förstod direkt. Sa bara att han ska gå ducha, Han var så säker, jag var så säker,och nu. Jag skulle haft barnvakt, och allt och nu.Skickade sms till Anja, att behöver inte lämna J över., att ska prata imorrn. Jag blev besviken, men jag visade inte ut. Jag sa, att ta det lugnt, nästa gång.Att det är inte bra att åka, om en är stressad. Jag förstår direkt, när han blir stressad. Han sa , att han har så mycket i huvudet, att han måste flytta sina grejerna innan han ska åka. Ingenting om sin ex, att han ska flytta till henne. Jag börjar blir ana att , han har inte ex här, eller han har problem med henne. Jag vet inte, det känns lite konstigt. För att hans ex kom förra vecka tillbaka, varför han är kvar hos kompis, och nu sa att han måste flytta sina grejerna. Jag vet inte, han ändrar sig så snabbt. En dag och sen natt. Nu måste lämna honom ifred. Inte störa honom.Men nu vet jag inte, vad han vill. När skulle sluta, sa att saknar honom, han sa samma här. Nej, måste lämna honom, att vara.
M ringde, att han kan flytta till Shaid. Att ska fixa lägenhet till mitt namn, att behöver papper. Beställde personbevis. Nu när lägenhet är mitt namn, kan äntligen skicka mina papper in. Utan hans namn. Han sa, ok, att han ska flytta till Shaid.
Nej, nu ska sova, för att fick inte sova mycket inatten. Drömde om honom, att vi ska åka båt, att få vara med honom, men nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0