8.juli

Söndag idag. Snart ska börja tvätta, som vanligt alla helger. Skrev till mamma mejl. Hoppas att hon är inte orolig mer, efter det när berättade att vi har skild oss nu. Jag har 4 veckor kvar på jobbet. Sen börjar plugga plugga. Måste bara få ihop pengar nu. Har inte tagit mer lån. Jag kan inte ju betala allt 8000 krona på en gång. Jag vet inte , kanske måste ta för 3 månaden, men vill inte betala extra ränta ju.
Min hud mår så bra, mina ben är så lena, min ansikte oxå ju, gjorde trådning igår.och plocka ögonbryn. Nu kan vaxa själv mina ben, och kankse min bikinilinje, vet inte. Hon som jobbade på salongen sa, att behöver använda olja på ansikte, det är torrt, så visade olja för 250 krona en liten flaska, men köpte inte, men kollade runt, och hittade en för 70 krona. Då tänkte prova det.Måste ta hand om mig själv ju. Ikväll ska till frisören, ah .vilken kommer jag se ut sen.
Vill inte skriva om honom just nu, men tänker på honom.
Nu ska börja tvätta tvätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0