9.juli

Jag vet inte vart ska börja.Började må lite dåligt igen.
Kunde inte låta bli, att ringa honom, och ringde, klockan halv fyra,men han svarade inte. Ok, han kanske ville inte prata , ingen problem. Nu senare igen ringde, han svarade inte. Ok, vad tänkte jag då, han måste vara hos sin ex. Men nu han kom till skype, då måste han vara hemma. Jag var helt säkert, att han svarar inte. Jag skrev bara, att hur mår du. han svara, att bra. Nu frågade, att om han är hemmam,men han svarar inte mer. Tror han kan inte prata, annars han skulle ringa direkt. M är här, vad kommer hända, om han ringer, och M ser. Nu vet att han mår bra.Och M ska inte flytta idag.Jag skulle varit så glad. Men nix. Han var ute i skype, nu igen inne. jag tror att han är ute. Han svarar inte ännu.eller ringer. Nu han svarade, han är hemma, ska prata senare.
J var idag i simskolan, det gick bra. Men hon fick feber. Och det var borta, som M sa, men nu det var tillbaks, Hoppas , hon ska bli ok  imorrn.
Jag sa till honom, att ska ducha, sen kan prata eller skriva. Han sa ok. Allt bra mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0