10.juni

Söndag igen. Jag har planerna, orkar inte vänta. Jag ska träffa honom idag, hoppas jag. Igår kollade mina mejl, bara kolla att nån hade kollat min profil, sen tryckte att visa, sen var inloggat, det var yahoo sida badoo. Sen efter halv timmer ringer han, att varför jag svarar inte på badoo. Han var mycket arg på mig, att pratar med nån annan. Sen förklara honom, sen han lugna ner. Han är riktigt avundsjuk.Sen när J sov, ringde i skype, och vi pratade ca 2 timmar. Fyfann, han var lite galen u skype.Men idag ska gå till honom. Men vet inte när, måste fråga honom. Det spelar ingen roll för honom, när. Men vill inte gå bara för "det". Tänkte fråga, om han vill gå till Kista till bio. Vet inte. M är ledig idag, och vill ta J ut idag. Sen kan jag få min tid på sig själv. Jag behöver det. Jag har inte sagt till M, men vad han kan säga. Jag saknar honom så mycket, han med.Han vill att vi ska åka båt. Jag behöver inte pass, det räcker med idkort.Jag måste fråga J-s pass, för att hon ska åka till Estland snart. Snart ska börja tvätten, ska olja mina hår lite. Sen börja tänka, vad ska göra med honom, eller vad ska vi göra. Det är bra för honom oxå, att komma ut från hemifrån. Han sa, han sitter bara hemma. Klockan är 2 , jag är så glad, jag är i himlen. Jag ska träffa honom, klockan halv 6 ska vara där. Han ringde, att kom inte tidigare, att han är ute med kompis. Ok. Det var bättre.jag tvättade hår, de måste torka. Då kan börja fixa mig klockan 3 tiden, sen ska ta pendel klockan halv fem ca. Jag är så glad, att ska träffa honom. Men vad ska vi göra. Jag ringde till honom tidigare idag, att vill han gå till bio, han sa nej. Då ska gå bara till honom. Vi ska hitta, att göra nåt. J är ute med M, vet inte när de ska komma.Jag sa inte att jag ska gå ut, men ska skicka meddelande. Jag vet inte om jag gör rätt, att kan inte släppa honom. Det börjar bli allvar mellan oss. Han sa att han har oxå fått lite känslorna mot mig. Om han menar det på riktigt, vet inte. Men han är avunsjuk, för att han ser att jag är på badoo, tänker att jag pratar med nån annan. Att han är rädd att förlora mig. Ska göra mig fint och snyggt för honom. Vet inte vilka kläderna ska ha på mig.Tänkte att ha kjol, men men. Har en henna på handen, kan inte göra mycket nu. Ska tvätta bort snart. Nu ska måla naglarna lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0