11.juni

Måndag igen. Hemma, trött, vill sova. Idag bokade tid till frisören. Fick tid om en månad, i juli. Och sen fick svar från en bilskolan. Det finns tiderna, men inte som hade planerat. Nu frågar mamma, om hon kan komma en vecka senare. Sen ska gå till bilskolan, kan boka tiderna. Annars vet inte, om jag inte kan gå till kurs nu.Jag kommer att vara mycket ledsen. M-s mamma ska komma oxå nu, i slut av juli, i augusti. Stanna ca 10 dagar. Men M ska flytta ju ut, tror inte att hans mamma ska bo här. Nej, tack. Igår träffade honom. Han var så snäll mot mig. Han hämtade mig i Sollentuna, han var kvar i Kista, då ringde han att han ska hämta mig. Sen var lite i Kista. Sen åkte till Märsta. Åkte med bilen, sen promenera lite vid stranden, sen i skogen det hände...Han har ingen plats. Han bor hos kompis, och han vill inte ta mig dit. Han måste flytta ut snart. Senare frågade direkt honom. Om han är seriös med mig. Han sa ja. Han skulle inte traffa mig, om jag skulle inte gilla honom. Blev nöjd med svar. Sen sa han ungefär så, att han skulle flytta till mig, om jag skulle bo i Märsta..... Han har nån mot mig, han har känslorna. Bara att det är så jobbigt, att vi bor så långt ifrån, och han har inte egen bostad. Jag bara hoppas, och be gud, att han ska hitta.Han kommer att åka hem i 20 juli. Jag har inte mycket tid, att vara med honom. Han kommer att vara borta 5 veckor, det är en evighet för mig. Men min semester börjar i augusti, då har jag planerna. Då går tiderna snabbare. Nu har börjat tänka, att innan han ska åka, ska vara hela helg med honom. Vet inte vad göra, men nån special för honom. Jag är i kär i honom, på riktigt. Igår när kom hem, han lämnade till mig pakistansk mango, och banan. Sen när kom hem, ringde honom. Han säger alltid, när du kommer hem, ring, att han vet att jag är hemma. Han bryr om mig. Nu kommer vi hoppas att hålla oftare kontakt. Idag ringde honom, han svarade inte , sen han ringde tillbaka. Men han är med kompis, de ska lagga maten, sen titta på fotball.Han sa, att han ska ringa senare,Jag tänker på honom. Jag sov bara 4 timmar. M vet inget, N sa att du måste inte berätta honom. Men jag tror att M har börjat ana att jag har nån. Nu ska oxå titta fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0