12.juni

Lyssnar musik, och skriver mina tankar. Pratade med honom lite, han är trött. Han jobba mycket nu, för att han behöver pengar mycker, när han ska åka hem. Jag börjar tänka så mycket nu på honom, när han ska åka. Jag kommer att sakna honom. Jag saknar honom redan nu. Vi kan inte träffa ju som vi vill. Han bor där, jag bor här. Han kan inte komma hit. Jag kan inte gå till honom. Han måste flytta ut snart, jag vet inte när. Men han börjar att bli orolig. Han vill inte blocket, nu tänkte kolla själv om det finns nåt där. Jag vill hjälpa honom. Det tar tid, när han få egen lägenhet. Tänker på honom, vill krama puss honom. Jag vet inte när ska träffa honom igen. Kanske sen, när J är borta. Vem vet. Det är en vecka kvar, att J åker. Det känns bra, då kan jobba mycket, inte stressa så mycket. Och nästa månad ska flytta han, om han ska flytta. För att han ska ta ledigt , pappaledigt. Då är han säkert kvar här, Nästa månad kommer jag ansöka bostadsbidrag. Han sa, att han ska flytta till Shaid. Och söker egen lägenhet. Jag ber gud, att N hittar bostad. Jag känner, när han är orolig, då vill han inte prata med mig. Det vill jag inte. Nu tänkte inte ringa honom själv, kanske han ska ringa mig. Nu i veckan, måste boka bilskolan. Tror det blir Kringlans bilskolan. Ska gå, när slutar tidigare är klockan 5. Måste planera först det, sen kan mamma planera. M-s mamma ska oxå hit i augusti, kanske. Nu ska gå och titta lite på tv, sen ska lägga mig tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0