13.juni

Nyduchat, mår bra, är i himlen. Idag efter jobbet åkte till Södertälje, och bokade min intensivkurs. I början av augusti 2 veckor har nu fullbokad. Mamma ska komma hit, tar hand om J. Och kanske ska träffa min exsvärmor. Betalning kan dela upp, vilken tur. Nästa vecka ska betala 4000 , sen ska få sen när ska betala andra delen. Fick nya böckerna, nu kan börja läsa de. Plugga plugga. M vet inte om det. Smsade när var på väg till Södertälje till min N.Skrev att jag har slutat för idag, om han vill kan ringa mig senare, och han ringde efter några minuter. Ok, sen tänkte, att ok nu ringde han. Han ska inte ringa mer. Nu när satt vid data , tänkte precis på honom, att vill prata med honom, ska smsa, nej. Och sen ringde han. Han blev glad, när sa att tänkte precis på honom. Prata lite i skype. Prata om badoo,han ska ta bort det, men har inte gjort det, inte jag heller. Jag saknar honom, men kan inte vara med honom. Jag vet inte när ska träffa honom igen. Kanske när J är i Estland. Ahja, jag sa till honom, att innan han ska åka till sitt land, tänkte att ha nån specialt. Han sa inget. Ska berätta , att vi kan åka båten. Då kan ingen störa oss,tid att vara bara vi 2. Jag vet inte, vad ska göra. Jag är i kär i honom, och det känns att han känner oxå nåt, men säger inte direkt. Ska titta nu lite fotboll,sen ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0