14.juni

Idag för en månad sen, jag och N träffades. Ska påminna honom efter klockan 9. Tänkte inte alls att kontakta honom, men känner att nej, jag vill prata med honom. Tänkte oxå berätta det, att jag finns för honom, om han ,måste flytta ut. Att han kan komma till mig, jag kan hjälpa honom. Jag bara vill säga det, att han vet, att jag bryr om honom. Han betyder för mig mycket. Kan inte fatta, att träffade nån så snabbt, att blev kär så snabbt. Men jag mår bra, och hoppas att det håller länge länge. Vill inte släppa honom. Saknar honom mycket, jag vet inte när ska träffa honom , vill varje dag träffa, men det går inte.Om M skulle inte varit kvar, skulle han komma hit.Men vet, att han kommer inte. Jag vill jag vill vara med honom. När säger till honom, att vi känner varanda en månad, vill se hur han ser ut. På lördag ska ha mamma-Jennicas dag. Ska åka till Skärholmen, ska handla lite till mig och till J, nåt.Har börjat tänka lite, vad måste handla. Sommar kommer, sen måste se ut bättre. och sen måste pröva mina sommarkläderna, för att har gått ner 5 kg. Storlek kan vara S-36. Ska ducha J, sen måste oxå ducha, sen ska kolla vad göra, Ska ringa honom, kanske innan fotboll börjar. Just nu är så ledsen, att saknar honom , att inte vara med nån ,som man älskar, det gör onte i hjärtat. Imorrn det är fredag, sen nästa vecka J ska vara bara på måndag på dagis,sen kommer hon vara ledig. Jag ska jobba mycket nu, när M kommer ta pappaledigt.Behöver pengar för körkort ju. Nu ca 45 min sen ringde han. Men hann inte svara. Ringde tillbaka, sa att vi kan ses i skype efter klockan 8. Han körde bilen, känns det.Säkert han är på väg hem. Jag tänkte ju så mycket på honom, och nu han ringde. Men klockan halv åtta.Varför så tidigt? Och han har inte kommit till skype. Väntar honom. Hoppas snart kan prata med honom. Klockan är snart halv elva, och har inte fått prata med honom. Ringer bara , han svarar inte, Han kom till skype efter klockan 9, han svarade inte, skicka meddelande,han svarar inte. Ingen. Nu försökte ringa igen, han svarar inte. Tror att hans kompis har kompisar där, han kan inte prata.Nu skicka bara sms, att ville bara påminna att idag för en månad sen träffade vi. Ska sova snart, önskade godnatt. Det var allt. Jag bara hoppas, att allt är bra med honom,att kan höra nån imorrn. Annars börjar bli orolig igen. Ska gå o lägga mig nu. Imorrn ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0