15.juni

Känns att sommar börjar närmar sig. Hoppas jag. Idag jobba 6,5 timmar. Skönt att inte stressa så mycket efter jobb. Jag var i Apoteket, köpte brun-utan -sol kräm, sen var i HM, köpte ny ögonbrynpenna, och sen vaxremsor, för bikinilinje. Ikväll ska vaxa lite, det kommer att göra ont. Jag har aldrig gjort det, men ska bli fint bara för honom nu. Jag har börjat ju att tänka på mig själv nu. Imorrn ska ha mamma-jennicas dag. Ska åka till Skärholmen. När slutade jobba, orkade inte vara, utan att veta hur mår han. Jag var helt säkert, att han ska inte svara, när ringer.Men han svarade. Han sa, att han kunde inte prata med mig igår. jag bara ringde och ringde igår. Berättade att var orolig för honom, att han svarade inte, att veta att han mår bra. Det var allt.Ingen av oss sa, att ringa senare eller så, bara vi hörs. Tänker inte börja ringa till honom, han kan ringa, om han vill. Ikväll det är fotboll mellan Sverige o England. Det ska bli spännande. Tänkte gå och handla lite, men J somnade redan,Hoppas att hon vaknar snart. Känner mig lite trött, kanske ska vila lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0