16.juni

Lördag idag, jag är nöjd idag. Men imorse väckte J redan klockan 5, kunde inte sova mer. Då var ganska trött imorse.Men fick vila senare lite. Idag hade vi mamma-Jennicas dag. Åkte till Skärholmen , kolla runt. Köpte till J ett par leggings, till Sabiine jeansklänning, till J-s kompis i Estland en halsband. Och till mig köpte 3 nya nagellack, och en lipgloss.Måste börja räckna pengar, att det räcker tills nästa lön. Måste fråga M pengar, men han kan säga nej.Och jag hoppas att han ska flytta ut redan i juli. Men han planerar ju ta ut pappadagar, då kommer han vara kvar då, och sen kommer hans mamma, och sen min mamma. Det går inte så, jag vill vara med min älskling, men när. Han ska åka om en månad. Igår skickade sms innan fotboll började, och han ringde direkt tillbaka. Idag när städade ringde till honom. Han var i Skärholmen,berätta att jag var där oxå. Han var med en kompis. Han frågade, när J ska åka.på torsdag. Han sa, att han är ledig ,kanske. Jag sa, att kanske sen kan träffa honom. Han sa ok.Saknar honom så mycket. Han vet, jag sa idag det oxå. Imorrn ska tvätta fönster i köket, och i sovrumet,sen ska smälta frysen. Fixa balkongen. Nästa vecka ska få bikini, som vann i tradera. Sen beställde lite från HM.Och betalade direkt. Vill inte så mycket på kredit. Men nu måste börja räckna pengar. J ska börja simskolan, det kostar 600 krona. Jag hoppas, att kan gå med henne. Mår bra, att jag har honom, men det är jobbigt, att inte träffa honom så ofta. För en vecka sen vi träffades sist. Igår vaxade lite bikinilinje, det funkade, men en sida blev så blå. Det gjorde så ont. Idag ska smörja med brun utan sol kräm. Hoppas det passar till mig. Jag är så blek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0