18.juni

Före jobb: Igår när tittade forboll, och det var paus, bara kunde inte bli. Ringde till honom, och han svarade.Han sa, om han svarar inte då är han uppdagenn, ok?. Jag sa bara ok, förlåt, att ville bara höra honom. Sen sa bara ok, vi hörs. Idag tänker inte störa honom. Nu är det varje kväll fotboll, och vi kommer inte att prata eller träffa då på torsdag. Fotboll är viktigare än jag just nu. ... J ska inte ha ingen sommarlov för augusti då. Jag är arg på M för det. Men hon ska få vara ledig nu en vecka från dagis, det känns bra. Redan på torsdag ska hon åka. kommer att sakna henne. Hemma efter jobber, klockan 5. Jag kom hem, och kunde inte bli. Skickade meddelande, att ringde igår, att säga att saknar honom mycket, mycket. Men tror inte att han kommer att ringa efter jobb. Han är "uppdagen".Jag saknar honom på riktigt, vill prata med honom, se honom att le, krama honom. Det gör ont i hjärtat.Jag bara hoppas, att han försår, vad jag känner. Han m,åste hitta tid för mig, att prata med mig.Men nej, han har bara fotboll och kompisar. Jag har köpt det deal- vaxning för 260 krona. Nu ska boka imorrn.Ska bli fint, bara för honom. Men jag har ingen ide, när kan gå. Jag har inte just mycket tid. Men vill göra det i juli, innan han ska åka. Snart ska börja tvätta, mycket att tvätta. Mellan tvättstuga: Jag ringde till honom för halv timmer sen, han svarade inte. Ingen ide , att vänta att han ska ringa tillbaka.Mobilen laddar, låter den vara, när ska till tvättstuga snart igen. Nu ska bli fint. Ska boka kanske imorrn vaxning, kollade tiderna. Det fanns tiderna på torsdag, kanske kan gå dit redan då, vet inte ju. Och sen frisören den 8, juli. Snart ska bli snygg tjej. Berätta till M, att J ska börja simskola. Han sa, att han kan ta ledigt några dagarna. Men men, jag kan inte hoppas på honom, han kommer ändra igen. Jag hatar det. Han har inte sagt ingen om att flytta. Jag hoppas ,att han stannar en vecka i juli.Men men. Jag vill att han ska slänga sofforna. Orkar inte vänta , när kan leva mitt liv.Kan ha alla klädskåp, inga mer hans kläderna.Skönt kommer det bli. Inte tvätta hans kläderna, inte städa efter honom. Det kommer bli bra, men lite tufft kanske i början. Och vet inte hur kommer det bli för J. Nu måste lämna mobilen , att vara. , att låt honom vara. Han ringer, när han hittar tid. Men jag är säker, att kommer att ringa imorrn. Kanske ringer, när han har rast halv fyra. Vet inte, Men saknar honom så mycket. Ska kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0