19.juni

Idag börjar J-s inskolning. Det ska bli spännande, att träffa alla andra. Idag kommer jag att stanna, imorrn måste inte stanna så länge, och på torsdag kommer hon vara utan mig. Skönt. Jag tänker jag tänker på honom hela tiden. För att saknar honom, men känns att inte han. Igår gråt , när skulle sova. Jag ville ju ringa honom, men nej, det var ingen bra ide. Han var uppdagen igår. Ringde bara en gång. Nu tänker försöka ringa klockan halv fyra, när han har rast. Men måste vara redo, att han svarar inte. Jag ska fråga, om vi ska träffa den här vecka, om han vill. Jag berättade ju , att på torsdag åker J till Estland, att efter det kan träffa honom. Han sa ok, men allt kan ju förändras. Jag är rädd ,att ringa, att han svarar inte.Det var för en vecka sen, när prata i skype.Jag vet inte vad ska göra. Jag vill träffa honom snart, men hur tänker han. Han har ju fotboll, han måste kolla det först. Imorrn det är ingen fotboll, kanske ska säga att han kan komma hit, men han ska inte komma. Klockan är 9, och det ska bli solig idag. Jag har ju lite solbränna, det ser fint ut. Måste börja packa lite J-s väska. Och sen måste gå till förskola, och hämta hennes gummistövlarna. Hon behöver de, i Estland.Fortsätter senare. Nu ringde till honom. Han svarade inte i början, sen ringde vanlig samtal. Sen svarade han. Han mår inte så bra. Han har mycket stress, för att han ska åka om en vecka. Han har ingen lägenhet, att bo. Jag berättade, jag finns här, om han har ingenstans att ta vägen, kan han komma till mig, men han sa nej, tack. Jag sa om vi ska träffa den vecka, han sa han vet inte, att han är mycket stressig, han vill inte träffa mig just nu. Jag sa att saknar honom, han sa han med. Jag börjar bli orolig för honom. Sist sa vi ses? Jag sa ok, Vill inte ringa eller skicka meddelande, när han mår inte bra. Men klarar inte att vara utan honom, saknar honom så mycket. Han sa, att han har en lägenhet, att kanske han ska få det. Vill inte vara utan honom,men vill inte störa honom, om han är inte ok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0