1.juni

Ny månad har börjat. Och det började med regn. Hela dagen. Idag var det mycket jobb, slutade ca en timme senare. Helt slut. Nu är vi hemma-jag och J, har ätit middag. J titta på filmen, men hon ser ut trött. Kanske hon ska somna snart. Imorrn har vi tandläkartid med henne, klockan 12.20. Efter det ska handla, sen ska komma hem, och börja tvätta. På söndag är M ledig, kanske. Jag vet inte. Jag tänkte kanske ska till bio på söndag, med honom. Jag vet inte. Det ska bli regn hela helg. Måste fråga honom först, men vill inte ringa . Ska kolla senare, när J sover. Jag saknar honom så mycket. Vill träffa honom. Ska prata med honom, kanske ska åka båt nästa helg eller så.Jag vet inte, jag vill vara med honom.Men nu det är jobbigare att träffa. För att måste fråga M först, om han har planer. Och jag vill inte säga att jag ska träffa min kille. Men tänkte att säga till M, att han kan börja dejta nån annan, om han vill. Men jag måste säga, att jag har gått vidare, att börjat träffa andra. Jag har ingen aning, hur kommer han att reagera nu, om han ska få veta, att jag har nån annan. Han kan bli arg, eller ta det lugnt. Jag kan inte hålla det hemligt ju.Tänkte ju börja jobba på söndag, eller varannan söndag. Jag behöver att jobba extra, för att har tagit ledigt nu 4 dagar i juni, och 6 juni är det röd dag. Jag vet inte om jag jobbar, har inte fått nästa vecka schema. Jag ska sälja min guld, behöver pengar. Och jag ska klippa mig, måste göra det, för att jag har inte klippt mig redan 6 månader. Men ska klippa bara topparna, och sen kanske lite vid sidorna. Ska få sen. Men vet inte vart ska klippa mig. Jag kollar dealen, men det kommer inget. Eller kanske ska göra slipngor med. Varför inte prova. jag köpte tonong, ska göra det imorrn. Jag vill se ut snyggt, bara för honom. Jag lever för honom, saknar honom. Klockan är 7 snart, han har slutat kanske. Men ska ringa senare, för att han ska hem , och sen han ska ducha, sen äta. 2 timmar senare. Jag ringde för en timme sen, men han svarade inte. Nu hans viber är uppdagen. Jag blir orolig lite. Jag saknar honom mycket just nu, vill bara höra hans röst, hans bild. Tittar hans bilden på skype, men det räcker inte. Han skulle ringt tillbaka, men han har inte gjort. Vill inte störa honom, om han är uppdagen.Nej, han svarar inte.Det räcker, jag får inte ringa honom. Men jag kommer att göra det ju. Ringde vanlig samtal, men det står att samtal väntar andra nån. Han pratar med annan , tror jag. Hur klarar med honom, om jag saknar honom så mycket. Bättre att lämna mobilen långt borta. Jag vill prata med honom, saknar honom. Ska titta på filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0