23.juni

Igår var det jobbigt kväll efter det bråk med honom. Jag ville bara gråta. Vad gjorde jag sen? Ja, jag åkte till Märsta, utan att säga nåt till honom. Halv timme innan tåget skulle vara i Märsta skickade sms, om han kan komma och träffa mig. Jag tänkte att han ska ringa, att kom inte, men han ringde inte. Sen var jag helt säkert, att han kommer inte. Tänkte vänta halv timme, sen åka hem. Men HAN KOM. Han var klart arg, att jag sa inget. Vi åkte runt ,sen åkte till Sigtuna till en strand, satte där, prata , prata. Nu det känns bra mellan oss, men han har mycket stress just nu. Han fick chocklad av mig, han var glad. Jag berätta det, att jag fick svensk medborgarskap.Han var glad för mig. Sen åkte vidare, till andra stranden. Jag berätta om m, och min lilla hemlighet. Han sa, att han känner som mellan, att jag tänker på min ex,Att han är inte viktigaste för mig. Mitt fel, att pratar om M med honom. Åkte hem ca klockan 11, var hemma efter klockan 12, ringde till honom, att jag är hemma. Han sa, att aldrig mer kom till honom utan att säga tidigare, att nästa gången han kommer inte. Jag sa ok, förlåt.
Nu mår bättre att träffa honom, saknade varandra båda två.
Nu ska gå till jobbet.
Hemma efter jobbet, är så trött. Kom hem klockan 7 tiden, ladda mobilen. Idag på jobbet skicka viber meddelande bara, hur jag är. Men när kom hem, jag kunde inte vara. Jag ringde till honom, och han svarade inte. Ok, som nästan alltid. Låt mobilen vara.Efter ca 10 min han ringer tillbaka. Prata lite. Han mår bra, jag sa att jag är trött. han sa, att bättre att jag ska sova. Men sa att det är fotboll. Jag är lugnare, för att han pratar med mig efter igår. Jag tänkte, att han vill inte prata med mig, men han pratade. Men måste ta det lite lugnare, inte börja ringa till honom nu varje dag. Om en vecka kanske M ska flytta, kanske inte. Jag vet inte, har inte frågat honom ju. Men jag hoppas, att han ska gå snart.
Ah, ska börja titta på fotboll snart, och äta lite glass.
Imorrn ska jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0