25.juni

Idag är jag ledig, och det regnar och regnar och regnar. Planerar att ansöka pass, men vill inte gå ut, och bli blöt. Ska vänta när regnet tar lugnare.
Vaknade imorse ca klockan 8, skönt att sova lite extra, och det är så tyst hemma. Igår skulle pratat med J, men de kom inte till skype. Och sen ringde M till de, men J ville inte prata med honom. Så hon mår bara bra. Det låter bra,men saknar henne ju. Bara 4 dagar,sen kommer de hem.
Måste ringa till salongen idag, och boka tid för vaxning. Hoppas få tid om 2 veckor, på lördagen. Men nu får inte raka mig, annar det finns inget att vaxa. Mina ben mår inte just bra nu, för att myggarna har ätit mig mycket, smörjar mig med aloe vera gel, så det är bättre.
Igår tittade fotbollen, och jag kunde inte låta bli, jag smsa till honom,men han svarade inte. Det jag förstår. Saknar honom så mycket, drömmer om honom, men vill inte ringa till honom,men kan inte vara utan honom heller. Jag vet inte , om jag ringer, hur mår han. Han brukar ju inte svara på telefonen. Kanske ska ringa imorrn, vet inte. Jag har skrivit FB meddelande till mina kompisar, att söker bostad, kanske nån känner som vil hyra bostad , jag hoppas, Tiden bara går sin väg, och jag är orolig för honom. Jag berätta till honom ibörjan, att han kan komma till mig, han sa direkt nej, men sist han sa, att ok, jag ska få se. Men det är långt, från Tumba. Jag börjar få mera känslor för  honom, det känns lite mer, att saknader är större. Det gör mera ont i hjärtat. Svårt att förklara.
M fråga igår, hur mycket han ska betala, jag sa 2500 krona, han sa ok. Men det räcker inte, behöver mer, för att han ska flytta ut. Och jag vet inte när ska få bostadsbidrag, jag fösökte logga in,men det går inte. Jag sa till honom, att jag vill slänga de båda sofforna. Han fråga varför. bara att jag vill inte ha de. Det räcker med det lilla just nu. Jag vill att han ska flytta nästa vecka. Och jag kan säga till N, att komma hit. Jag drömde redan om det, att M var inte här. Jag vet inte hur kan klara mig,, men det blir bättre, jag vet.
Regnet tar inte slut. Tråkigt ju. Och M sover, kanske ska säga till honom, att han kan köra mig dit senare. Han ska handla idag, hoppas jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0