27.juni

Nu är det morron före jobb. Jah har sovit ganska bra, tycker jag. Innan läggdags tog en lugnade tablett, att sova .Och fick sova. Nu när vaknade började tänka på honom igen. Det går inte utan att tänka på honom. Just nu måste vara stark och lugn, att klara mig själv. Och ingen kontakt med honom, men kan inte .men jag måste . Jag får inte ringa eller meddela honom. Han svarade inte mobilen igår, han ville inte prata, han svarade inte skype meddelande, han hade inget att svara. Han vet att jag har starka känslorna. Om han har nån känsla hos mig, han kan kontakta mig. Jag vet inte, det kommer att vara jobbigt för mig.
J kommer redan på fredag, saknar henne ,vill bara krama henne. Och jag måste prata med M nu, att fixa alla papper, att jag ska få bostadsbidrag. Jag fick feta, att D ska komma till Stkh, och vill bo hos Shaid. Han vet inte att M ska flytta dit. Jag vill bara , att han ska flytta ut, att jag kan vara  mig själv. Tänka , vad göra., hur klara mig o J. Det kommer bli bättre, men det kan ta lite tid.
Jag saknar honom så mycket, men måste lämna honom just nu i fred.
Klockan är över 8 på kvällen.
Idag jobbade bara sex timmar, kom hem tog kläderna som, skulle posta, och åkte till Skärholmen ,  att kolla om hittar vit tröja, men nix.Lämnade mobilen hemma, att inte börja att skicka meddelande, eller ringa honom. Och sen när kom hem hade mamma ringt, och M med. Jag skickade till M idag meddelande , att kan han flytta vecka 27 eller 28. Han kan flytta till shaid, men behöver att han ska ge lägenhet, bara till mitt namn. Nu fick prata med honom, att han kan flytta i augusti, jag sa nej. Att vi kan prata senare. Nu han smsade, att det är inte lätt för Jennica heller, att han flyttar. att vi måste hålla bra kontakt. Nu smsade, att om han kan flytta vecka 27, skrev oxå att jag har gått vidare, att börjat träffa andra. Skrev inte att bara en. Men han svarar inte nu. Jag klarar inte mer med honom. Han har väntat så länge. Jag har varit för snäll så länge, nu det är slut, snälla Tiina är borta. Hoppas bara att han ska gå, men nu han vet att jag träffar andra, men kan inte ju säga, att bara N.
Om N. Jag klarar inte utan honom . han var inne i skype, jag med, Jag ringde , han svarade inte, ok, nu medelande, att förlåt om stör honom. Nu jag vet vad måste göra. Jag ska lämna mobilen hemma, och kan koppla samtaler till andra nr, men kan inte ringa med det. Det är bättre ide, men sen när kommer hem, sen kollar igen mobilen. Fann jag mår så dåligt. Min röda tant har inte kommit, känner att börjar, men nix.
Ska äta snart maten, sen ska kolla fotboll. Sen måste ducha oxå.
glömma N nu, men det går inte. Nej, jag ska ta imorrn tvärbana, att kanske träffar honom. Då kan tänka på honom istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0