28.juni

Snart börjar fotboll, ska börja titta.
Jobbade idag, tog tvärbana, men jag såg inte honom, det var så mycket folk. När gick hemifrån, träffade Jenny, som bor samma trapphus. Gick tillsammans med pendel. Berättade att jag ska skilja mig,  hon var i chock, tänkte att jag skojade. Men sa, att det är sant, att redan förra året ansökte skilmässa. Berätta att träffade nån annan, men det är inte så seriös. En kväll, när N var på väg till  mig, skulle öppna dörren till honom här nere, då träffade Jennys man. Han såg honom. Nu sa till Jenny, du kan fråga honom, om han träffade nån . Jag känner lättnad, när säger till andra. Men samtidigt det gör ont lite, men inte just så mycket.
Idag lämnade mobilen hemma, ingen som ringde. Det känns bra, att inte ha mobilen. Nu laddade, och ingen ljud. Vill inte. Men kollar hans skype , han är inne,men skriver inte, Jag har inte ringt till honom,men vill ju. men jag får inte. Ok, sen gjorde ny badoo, hittade honom. han är hemma i Valsta. Nu vet hur kan kolla, men måste ju släppa honom. Tänkte kanske ska börja prata med honom. lämna annan bilden. Jag tänker på honom,men försöker tänka bara negativa sakerna. Väntar en vecka, sen ska få se vad göra. Nästa vecka ska M flytta, hoppas jag. har inte pratat med med honom. Imorrn är ledig, kanske ska till Botkyrkabyggen, hämta ny avtal,Jag vill bara att han ska gå. Måste komma på föttrena nu, innan kan gå vidare med kärlek, ok nu började fotboll.
imorr kommer min princess.ska hämta henne i hamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0