2.juni

Det är lördag, och det regnar ute. Tråkigt. Men måste gå ut idag. J har tandläkartid, och sen ska handla lite. Sen kommer hem, att börja tvätta. Jag börjar bli orolig. Ringde igår tre gånger, ingen svar, en sms. Sen bara lämnade.Hoppas att han var med kompisar, och vi kan prata idag. Saknar honom de sista dagarna, när har inte pratat med honom. Jag vill träffa honom redan imorrn. Klarar inte vara utan honom så länge.Det gör ont i hjärtat. Ska försöka ringa, när gör tvättstuga, kan prata där.M ska börja klockan 4. Om kan prata med honom före M, och vi bestämmer att träffa imorrn, då kan prata med M , innan han ska jobba. Fyfann, det är så jobbigt, att vi bor så långt. Igår M sa, att jag ska börja leta efter bostad till honom. Det betyder, att han ska inte flytta ut nästa månad. Men tänker inte låta honom, att vara kvar.Jag orkar inte mer, att han är här. Jag har inte fått schema, hoppas idag kommer det. Och på torsdag är jag ledig. Jag och J ska till skolan då. På onsdag är dagis stängt, jag har inte tagit ledigt, för att M sa att om jag ska jobba, kan han ta hand om J. Kollade de kryssningar, det behövs pass, att åka. Jag har ingen, kan inte åka med honom de. Nästa vecka ska ringa till bilskolan, boka en leksion, när är ledig när J är i skolan. Sen kan boka tiderna i august. Jag tror att jag klarar de 26 leksionerna. Jag är inte nybörjare. Jag har inte sagt till M, inte till N heller. Jag vill verkligen klara körkort. Jag har haft det drömm, och nu har jag tid för det, när mamma är här. J-s simskola är osäker, för att hon ska gå när jag jobbar. Det betyder att måste jobba mindre är 8 timmar. , ca 3 dagar. Jag tror att börjar jobba på söndagar nästa månaden. Jag vet inte, kanske ska prova redan i juni. Vet inte. Och kanske ska jobba midsommarhelg. Nu ska skicka pengar till min konto, att sen kan handla. Eftermiddagen klockan 15. När var på väg till tandläkare, kunde inte vara. Ringde till honom viber,Han svarade inte. Sen skickade meddelande, att han mår inte bra. Svarade, att vill prata med honom, att saknar honom. Han svara, att han vill inte prata. Sen frågade, vad hända, han sa ingen. Sen skrev att det hände nån, om han vill inte prata med mig. Ingen mer svar. Sen skrev att han kan ringa, om han mår bättre, att tänkte att träffa honom imorrn. Det känns, att det är över mellan oss. Det har hänt nåt. Jag vet, och han vill inte säga. Tror att det är hans ex, hon ringde i måndags, att hon saknar Nabil,och gråt ,sen var samtal slut.Hon är just nu i Irak, men vill komma tillbaka till Sverige. N sa, att hon älskar henne fortfarande.Jag försår honom, om vi ska inte träffa mer. Han har berättat att han stressa mycket, med bostad, hans ex. Och nu jag. Vi kan inte träffas så ofta, och det är svårt för båda. Han kan inte acceptera, att min ex bor kvar här. Jag förstår, att han är avundsjuk, att kanske vi har nån. Men jag har sagt att det är slut mellan oss. Det börjar göra ont lite, men måste vara stark,att klara det. Det är svårt, för att det är ingen framtid med oss, vi är olika, han kommer inte att bo ihop med mig, för att han måste vara gift, och han kan gifta med en muslimk tjej, det är inte jag. Jag hoppas att jag kan komma över honom.Att jag har inte sagt till M om honom. Han vet inget, och kommer inte veta om oss, Aldrig. Men nu måste vara jag själv, Jag tänker inte nu direkt att hitta nån annan ,att gå tillbaka till Badoo. Han är där, han ser mig, om jag har varit inne där. Nu kommer det bli lite jobbigt, men jag bara får inte ringa honom själv. Det blir bara värre. Nu är det kvällen, och jag mår jätte dåligt. Försökte vila lite vid klockan 6, men kunde inte, bara gråter. Och sen det är klart att ringde till honom. Han svarade inte, sen bara skicka meddelande, att saknar honom, att har tänkt hela dagen på honom, att är det fel med min ex, att jag vill inte ha honom, jag vill bara honom. Och sen fråga,att han kan säga om han vill inte träffa mig, skrev att vill träffa honom, sen bara kram. Men han svarar inget. Jag blir galen, bara tänker på honom. Han vet, men han svarar inget. Jag vet inte, kanske han har egna problem just nu, jag vet inte ju. Han vill inte prata med mig, kanske det går över, kanske inte. Men nu skickade ju fråga om han vill träffa mig, han måste ju svara, om han vill inte träffa mig, han har inte gjort det. Det är bästa, att lämna honom i fred, vänta några dagarna, Om han svarar inget, sen det är slut. Men jag har känslorna, att det är jobbigt att släppa honom, Jag vet inte vad ska göra. Radera hans nr igen , men kan inte. Nu måste vara starkt, att inte ringa mer, inga meddelande. Jag mår så dåligt. Måste lämna honom i fred. Tror att han vill inte träffa mig så, att vi kommer inte träffa , som vi vill. Han är avundsjuk. Han vet att jag saknar honom, och vill träffa honom, Det är viktigaste, att han vet vad jag känner. FYFANN.Det gör ont i hjärtat. Nu ska tvätta bort min toning i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0