3.juni

Jag är ensamma hemma. Har städat redan fint, nu laggar maten. Ska laga lasagne. M och J gick tvätta bilen, sen ska de handla. Mår jätte dåligt. När de gick började gråta. Jag saknar honom så himla mycket. Jag vet inte hur klarar, att vara utan honom. Det gör så ont i hjärtat nu. Jag sov inte så bra heller. Vaknade ca klockan 2 kollade mobilen, kanske han har svarat nån, men nej. Han kommer inte att svara. Han kommer inte att ringa. Måste bara glömma honom,men jag kan inte. Han vet vad jag känner, han vet att jag mår dåligt. Bara han vill jag vara. Om bara han kan känna samma, som jag känner mot honom. Jag har tårarna i ögonen, men måste tänka ju positivt. Jag vill bara veta, varför är han såhär. Det måste vara nån förklaring, men han säger inte. Igår jag kollade eniro om honom. Det står kvar hans gammal adress, som han bodde med sin exfru. Och han har andra mobilnr....Hur måste tolka det. Det måste vara hans fru , att göra, att han vill inte träffa mig mer. Han svarar inte ju, om han vill inte träffa mig. Jag måste lämna honom ifred. Men det är så jobbigt. Han kom till mig,när jag behövde nån, men min kärlek till honom räcker inte. Just nu tänker bara negativt om honom.-vi kommer inte att bo ihop, för att han måste vara gift med, att bo ihop. Det kommer inte hända, jag är inte muslim. Det här är det negativ. Vi har ju ingen framtid. Jag måste gå vidare. Men han är kvar i mitt hjärta. Jag vet inte hur länge det tar, att komma över honom. Det tar tid, jag kan inte gå träffa andra just nu. Måste få ut honom från mitt hjärta. Ska kolla maten, sen ska fixa kläderna. Ska sälja lite barnkläderna. Några timmar senare. Har ätit min lasagne, har fotat kläderna lagt in till Tradera. Bara varit själv, men tänker på honom hele tiden. Jag vet , att måste glömma honom, men det går inte. Jag vill gå till badoo.Där kan kolla, om han är hemma eller ute,men nej jag kan inte, jag klarar inte. Bara tänker, att han kommer att ringa närmaste dagarna.Att han vill träffa mig. Men det är bara drömm. Kanske måste radera hans mobilnr?Men klarar inte, jag vill ringa till honom, jag saknar honom så mycket.Men det är STOPP,jag får inte ringa, inte skicka meddelande. Måste tänka på mig själv.Men just nu känns det att jag klarar inte .Der gör bara så ont. Snart kommer M och J hem. Imorrn börjar ny vecka. Hoppas få jobba mycket, kommer ju att vara ledig på torsdag, Ska till skola med J. Kanske ska klippa på tordag, om hittar nån billigt. Måste ringa till banken, gå till medborgarkontoret, ringa till bilskolan, boka tid. Läste en annan blogg: I dystra mörka stunder , när saker känns hopplöst, när man inte ser någon utväg, det är då man ska komma ihåg att allt löser sig. Det blir bättre. Vinden vänder alltid. Efter regnet kommer solsken. Efter mörkret kommer ljuset . Efter tårarna kommer leendet. De ord ge mig styrka, att må bra.Men just nu är det bara tårarna, som jag har i ansikte. Han vet att jag ville träffa honom idag, men han bryr inte om mig.Är det här slut? Jag vet inte, kommer jag få veta det. Jag vill bara veta, att det är slut, att vi kommer inte träffas mer,men han svarar inte på det. Jag vill vara bara hos honom, i hans famn........................................ Kvällen är här, och J sover. M tittar på tv, dricker viski, jag har baileys ,sista kvar. När har druckit kommer kanske somna snabbare. Jag har svårt att sova., om tänker på honom. Jag måste komma bort från honom just nu. Han var inne i skype, men loggade direkt ut. Han ringer inte till mig. Fyfann., det gör så ont . Skriver bara om honom, men vad kan göra annars. Nu måste gå vidare med livet utan honom. Nu tänker vänta så länge, att M har flyttat ut, sen kan gå vidare med livet, att träffa andra. Och att komma över honom, först. Men det kommer att bli jobbigt, men tänker bara hans negativa sidorna, då kan glömma honom snabbare. Ingen badoo så länge. Jag ville logga in, och kolla om han är hemma, men nej, jag ska inte gå in där. Inte nu. Jag kan inte träffa andra, när M är här. Det går inte bara. Jag vill träffa nån, men hur kan , om säger att bor ihop med ex. Bara att glömma de 2 sista veckorna, och radera hans nr. Men han har inte plockat bort mig från skype... Ska fixa naglarna, ska måla de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0