5.juni

Lagar maten till J. Igår bara orkade inte att skriva. Jag är inte banan, känner mig så ledsen. Jag kan inte glömma honom. Skicka igen meddelande, att han kan svara om han vill inte träffa mig, men han svarar inte. Nu vill bara radera hans nr i mobilen, men det går inte. Raderade han i skype, men inte i mobilen. Jag kan inte, det funkar inte. Varför.? Han vill inte träffa mig, för att M bor kvar här. Det kan vara bara det, har jag tänkt. Allt är M-.s fel. Och idag öppnade min badoo,läste mina meddelande, och han hade kollat min profilen i torsdags. Varför han kollade mig????Och varför han kan inte svara till mig, och varför kan inte radera hans nr .jag är jätte arg på det allt. Men livet går vidare. Fyfann, han var inne på badoo. Nu han har sett mig där med. Men det spelar ingen roll mer. Han har glömt mig redan. Men inte jag, det kommer att ta tid. Men hur länge. M skickade meddelande, att glöm inte att hämta J. Och sen fråga, varför jag pratar inte med honom, att det är fel nåt, att berätta. Jag har inte svarat på det. Men kan inte berätta, vad har hänt med mig. Då kommer han bli arg, och dra direkt. Jag vet inte vart måste ta vägen. Jag mår jätte dåligt. Jag kan inte sova, sover jätte dåligt. Bara 4-5 timmar, Sen jobba, på jobbet tänker inte så mycket på honom, men när kommer hem, börjar bli ledsen. Jag bara kollar nu badoo, men pratar inte med andra. Eller svara,jag klarar inte bara. Jag vill bara honom. Men måste bara glömma bort honom. Det är så jobbigt. Det finns en annan kille, som skulle vilja träffa. Han åker samma tvärbana på morgonen. Han är inte svensk. Men vågar inte ju gå till honom. Det går inte. Men kanske ska passa på, när vår ögon ska möta... Jag vet inte, varför han gillar. Varför gillar jag mörka killar. Han är inte svart, men med svarta hår. Nu börjar kanske tänka på honom, då kan glömma N. Vem vet. Det är så jobbigt, att inte ha nån. Jag vill hitta nån , att bli kär på riktigt. Det är så himla tråkigt , att vara ensamma. Och när M bor kvar. Jag tänkte, att börja träffa andra, när M har flyttat ut.men orkar inte vänta. Jag vill träffa nån nu. Det finns killar där ute, som vill träffa mig.Men vem vill träffa mig, om jag säger att jag bor med min ex. Ingen kommer att träffa mig. Ska fixa J-s maten nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0