6.juni

Grattis till Sverige! Nationaldagen idag. Vaknade redan klockan 4 tiden, sov inte mycket som vanligtt. Tänker tänker tänker. Att måste komma över honom. Igår ringde inte skicka ingen meddelande. Plockade bort honom i skype, Men inte i mobilen, det går inte. Jag fattar inte varför. Men nu måste tänka positivt, jag har ingen framtid med honom ju, jag vill ha nån att leva tillsammans.Det är inte han. Men han är lite kvar i mitt hjärta. Om han känner nåt mot mig, kan han göra nåt. Inte jag. Vill inte vara där i badoo. En annan kille-man som ville att ska ringa honom, men nej nej. Jag kan inte , jag kan inte. Nu har öppnat konto hos Happy panncake,men kan inte ladda upp bilden. Ska kolla runt där, kanske hittar nån där. Vem vet. badoo inte bra, att hitta nån. Snart ska gå till jobbet. Igår köpte dealen-klippning, färgning för 420 krona istället 1200 krona. Det känns bra. nu kan äntligen klippa hår och gör slingor. Och det allt är naturligt. Klippning kostar 300 krona, känns lagom. Det är överallt, ganska dyrt. Men kanske ska börja där. För att frisören använder naturliga hårvård.sSka boka imorrn, först bilskolan, sen klippning. Då kan boka båda samma dag. Igår fick lönebesked. Det var lite mer, än hade räcknat. Igår postade min guldbrev med, då kan pengar komma på fredagen, hoppas jag, och då kommer skattpengar oxå. Men spara det pengar till körkort. Fick prata med ,M igår, var lite arg på honom. Sa, att det kommer ta månader, att du kan hitta lägenhet. Han ska lämna lägenhet till mitt namn, sen han ska skirva in hos Shaid,då kan ansöka bostadbidrag. Men han kommer vara kvar här. Tror att kommer säga, att träffar redan andra. Jag kan inte, jag vill inte vara ensamma. Inatten drömde om honom, det kille på tvärbana. Orkar inte vänta, när ser honom igen. Kanske på fredag. Fann vill lämna min nr, att han kan ringa, men jag vågar inte. Måste hitta först ögonkontakt, sen ska få se. Jag ska jobba idag, och många som är lediga. Men tror inte det är lång dag, M är ledig idag, kan jobba länge. Och det är många som jobbar idag. Senare på kvällen: Tänkte, att nu går jag vidare.... Sen när var på väg hem,öppnade badoo, och han skicka meddelande-hej, hur mår du? Jag blev så klart så glad, oj han har inte glömt bort mig, men ....Sen kom hem, han ringde, men hade precis kommit hem,fick inte prata mycket.Sa att kan jag ringa senare.Han sa ok. Ringde kanske en timme senare, han var jätte arg på mig, att jag hade plockat bort honom skype, att jag ska radera hans mobilnr, badoo. Jag bara fråga, sa, vad är fel. Han sa, nej, han vill inte säga. Han ska stänga av mobilen. Ok, sen var samtal slut. SKickade meddelande i badoo-tänkte att han hade glömt bort mig, ingen svar, därför raderade honom, skrev att har saknat honom de sista dagarna, att han ska veta. Han läste , men ingen svar. Bara kunde inte låta. Kom hem, adda honom igen till skype, och ringde. Han svarade inte,ok. Ingen ide, att vänta att han ska ringa. Men sen han ringde till mobilen, men kunde inte prata där. Sen öppnade data, ringde, han ville inte visa sig. Sen han visade. Sen han var lite lugnare, prata lite om jobb om bostad. Ingen mer, ca 10 min, samtidigt M vila i sovrummet. Jag vet inte vad ska göra. Ingen ide att börja ringa till honom. Nu kan bara ta det lugnt. Om han vill hålla kontakt, han kan göra det. Jag tänker inte ringa honom. Han var riktigt arg på mig, och han sa inte varför. Jag tror , att jag var i badoo igen. Nu ska glömma badoo. Jag läser ju mejl om nån skriver där. Det känns så himla konstigt. Samtidigt, varför han ringde tillbaka. Han skulle inte ringt tillbaka. Jag är så upp och ner nu. Vad ska göra? Han sa att radera hans nr, badoo,glöm mig, och nu. Men har han raderat mitt nr? Imorrn ska J vara ledig. Ska till skolan, sen ska till banken, till medborgarskolan, sen ringa till bilskolan, till frisören.Mycket att göra. Nu börjar tänka på honom igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0