7.juni

Det är morgon, och det är solen ute. Känns bra. Jag är ledig med J. Vi ska snart till skola, träffa frökerna. Imorrn kommer skattpengarna, yes. Men kommer att spara de pengar till körkort ju. Och sen kommer min guldpengar, men det kommer bli mindre, än hade räcknat. Tänker fortfarande på N. Varför han ringde tillbaka?. Jag tyckte, att han hade saknat mig lite,lite,annars skulle han inte ringt tillbaka. Nu är han kvar i skype. Men nu vill veta,om han har raderat min nr. Nu kan inte ringa själv till honom. Han sa, att måste radera hans nr. ,att glömma bort honom. Tänker så mycket, när han var arg på mig igår. Det känndes inte bra, men jag förstår inte, efter det ,när ringde till skype, han ringde tillbaka. Varför??? Det förstår jag inte. Men nu kommer inte att vänta hans samtal. Han kommer inte att ringa.... Ska börja klä på, vi har tid klockan 10.25. Och jag har ingen aning var det ligger. Ska ringa till bilskolan senare, oxå måste boka tid till frisören. Vill göra nåt med håret. Nu är det kvällen, och har varit i skolan med Jenna, varit medborgarkontoret, handlat. Idag kom skattpengarna. Betalade räkningar, och handla lite maten hem.Ringde inte tillbilskolan, ingen frisören heller. Ska göra det imorrn, kanske, om hinner. Jag måste släppa honom, men hela tiden tänker, att han ringer mig. Han ska sluta snart jobbet. Nej, jag får inte tänka så , att han ska ringa mig. Tänker samtidigt på hans ord, som han sa till mig, när han var så arg på mig. Därför han tar inte mer kontakt med mig. Jag har inte varit inne i badoo. Bättre att hålla bort där. Men tänker, varför han ringde tillbaka mig. Det här har inte förstått. Jag ska inte ringa honom. Och jag kan inte radera hans nr heller. Der blir jobbigt, om jag kan inte glömma honom, men måste gå vidare utan honom. När vi pratade, då sa ju att han vet vart han kan hitta mig, när han var arg. Han var helt galen.Nej, nu har jag andra killar att fånga. Kanske imorrn ser honom, när ska till jobbet.... Nu ska ta det lugnt. M är inte hemma, han har gått ut. Hoppas att han ska sälja bilen. Igår han fick ett samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0