8.jun

Fredag har kommit, och en vecka har gått. Sitter bara vid data, och kollar bilskolorna. Ringde till en bilskola, och intensivkurs var fullbokad till augusti. Nu måste hitta nån anna. Det finns några till, men alla kostar över 10 tusen. Måste ta lån igen. Men nu måste köra först , att visa vad jag kan, sen kan få se vilken kurs behöver ju. Det är jobbigt lite,men jag vill jag vill. Vill inte lämna det bakom, och tycker att klarar att med intensivkurs, när mamma är här. Nu har mejlat till södertälje, sen ska kolla runt andra. Tivoli har kommit här vid ängen, och vi var där. J fick åka karuseller. Det var skönt för henne. Imorrn kanske ska gå till Hågelby, kanske inte. Vet inte. Imorse kom pendeltåg sent, och missade tvärbana. Då träffade inte "honom". Jag var lite ledsen. Han gillar mig, ska kolla om kan ha med honom ögonkontakt. Jag bryr inte, jag vill träffa honom. Igår prata med andra kille ,han hitta mig happy panncake sidan. Han är 25 år, ganska bra såg ut, men . Prata i skype, men han vill ha sex. Jag bara sa, att jag letar inte efter kille för en natt. Sen han var tyst. Jag försöker att glömma N, men det går inte. Jag vill hela tiden gå badoo,kolla honom, men jag kan inte. Han ser, att jag har varit inne. Och få inte ringa eller skicka meddelande. Nu tänkte inte kontakta honom 2 vecka, sen när J ska åka ,ska skicka meddelande till badoo. Kan jag hålla borta från honom då länge. Jag måste , tänka på nån anna. Igår prata med M. Han ska flytta nästa månad till Shaid. Det känns bra, att han ska flytta. Sen han fråga, om hans mamma eller Sweetie får bo här, när de ska komma besök. jag sa ok, Hans mamma kommer nästa månad, kanske. Han sa, att han vill flytta till usa, och om han få ta med J. Jag sa direkt nej. Hur han tänker? Ska vi börja bråka nu om J. Jag har berättat till J, att pappa ska flytta ut.Hon tar det lugnt. Hon vet att hon kommer att träffa honom. Men det är bara vi nu. Jag börjar räckna dagarna snart. Men tiden går snabbt. Nu det är 2 sak, att fixa. Ska hitta bilskolan, och boka tid till frisören. Nu ska ha lite fredagsmys med J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0