9.juni

Det regnar just nu, men det kan vara slut.Sen ska kanske gå till Hågelby, vet inte ännu. Vill inte vara inne hela dagen. M sover, snart de öppnar Tivoli igen. Men vi ska inte dit idag. Har ätit frukost, duchat, J tittar Bompa. Hon vakna klockan 7 imorse. Kollar bilskolorna här, och svårt att hitta. Det finns några, och hittade några med bra pris. Men måste räckna att ta ca tio tuseb kanske lån. Och , om det finns platser, ska kolla på måndagen. Jag vill verkligen ju ta körkort. Kostar det, då det kostar. Jag sa till M, att jag har planer i augusti, men sa inte vilka planer. Han fråga, men vill inte säga, då kommer han igen sina åsikt. Vill inte prata pm det just nu. Räcknar snart dagarna, när han ska gå. Drömde om honom, (inte N). Väntar , när måndag kommer, sen kanske ser honom .....Måste komma bort från N. Nu har jag profibilden på Happy panncake, och det finns besökare, och redan flirtar. Nu kan kolla runt där. Men det är ganska många, som är över 40 år, som besöker mig, och sen många som letar efter kort romans. Det vill inte jag. Kanske kommer att hitta där nån. Vem vet. Det är mera seriös, än badoo iallafall. Ska börja baka rabarberkaka nu. J vill att ska göra. Nu klockan är 9 på kvällen , och han (N) är tillbaka. Han ringde idag, men hann inte svara. Och vi ska träffa imorrn. Prate med honom ca en timme i skype. Jag kan inte fatta, att han ringde. Han måste sakna mig. Han tittade på mig i skype. Idag prata med Anja om honom, att det är över. Och nu, han är tillbaka. Jag vet att måste glömma honom,men jag har kvar känslorna, men vill veta, vad känner han. Jag vill veta. Men han är så jobbigt.,han säger inte.Varför det händer med mig? Och imorrn ska träffa honom. M sa, att han ska ta J ut. Tänkte att gå till Kungsan, det är Rix fm festival. Jag sa till N, han sa att du kan gå dit, om du vill. Måste tänka nu , kanske ska gå dit, och sen ska träffa honom. Jag vet inte. Har ingen aning. Jobbigt, att han är så hungrig, jag med.... Saknar honom, har saknat honom alla de dagarna ju. Det går inte över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0