10.mars

Nu har jag börjat att planera mitt liv. Jag måste, kommer det vara utan honom eller med honom. Det kommer att vara tufft utan honom. Men jag har gjort mitt, att hitta tillbaka, men det går inte. Det är bättre att han ska flytta ut. Jag hoppas nu, att D ska inte flytta till Sveige. Men om han ska hitta jobb, kommer han att bo här i början. Ok. Men på hösten vill jag vara säker, om han stanna här eller flyttar ut. Jag vill att han ska flytta, för att jag klarar inte vara här, om vi är inte tillsammans. Jag kan inte.
Vad jag planerar?
Har lagt komvux böckerna i Blocket. Hoppas att kan sälja alla böckerna, då kan lite pengar.
Sen vill börja göra här hemma. Ändra allt , om jag bara kan. Måla, byta golv, nya möblerna. Men det kostar mycket till mig. Om jag kommer att bo kvar. Jag vill ju flytta närmare till centrum. Vill flytta till Segersjö, det är jätte fint där. I augusti kommer mamma hit för 2 veckor. Måste bara säga, när hon kan komma. Hon ska stanna 2 veckor. Jag vill ta det körkort ju, och hoppas att klara det för 2 veckor. Vill inte höra vad kommer M att säga. Det är inte han som kommer bestämma över mig. Helst vill jag, att mamma ska inte komma hit, men hon ville ta J till Estland. Ok, måste vara snäll igen. Börjar spara pengar för det nu. För att behöver ca 12 tusen. Kanske måste låna pengar.
Idag ska gå med J o D tll heron city. Väntar när D ska vakna , sen måste handla oxå.
Ikväll är det Melodifestval, Hoppas att Loreen vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0