12.mars

12.mars 2005 var dagen i mitt liv, som alla tjejerna har väntat. Då gifte vi oss. Vill inte tänka på den dagen så mycket, för att det gör just nu så ont i hjärtat. För att man kan inte visa sitt kärlek för det person, för att han har inga känslorna kvar....
Mejlade till min chef på jobbet redan. Snart ska gå till sista engelska leksionen. Sen det är slut, hoppas att jag ska få G, annars vet inte vad ska göra. Solen skiner ute, känns att våren har landat, men vågar inte ha mindre kläderna.  När ska komma hem, sen ska plugga mathe lite, sen ska hämta J. M ska stanna hemma idag. Han sa igår, men det är inte helt säker. Kommer han ihåg idag, vilken dag är det idag. Tänkte påminna det klockan 10.
Ska börja klä på mig, och fixa mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0