13.mars

Snart ska till körning, klockan 10 .
Jag fick engelska G. Nu det känns lite lättnad. Jag var lite orolig, om jag klarar det kurs, men klarade. Imorrn har jag mathe prov. Det måste få G med. Men det spelar ingen större roll.
Igår när var på vägen till skola, klockan 10 skickade till M sms- Grattis till vår bröllopsdag, om det betyder för dig nånting. Jag var helt säker, att han ska inte svara. Men han skickade tillbaka sma-till dig oxå. Det betydde till honom nånting. Men vi firade inte.Jag försökte lite krama honom,men ingen från honom. Nästa vecka ska D åka tillbaka hem till Finland. Jag ska börja jobba. Igår fick mejl, med schema, och det såg inte så bra ut. Alla jobbar bara 2-3 dagar i veckan, Hoppas att det finns mera jobb nästa vecka. Måste jobba nu mycket mycket, och spara pengar.
Ska göra mig ordning.Ute det är fint vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0