30.mars

Fredag igen. Sitter hemma vid data. Har ätit middag-potatis, laxburgare, sallad. Smakade gott. Hoppas att M ska smaka laxburgare. Imorrn ska göra indisk köttgryta. Det kommer han att äta. Jag har börjat att laga maten för honom. Att bevisa att jag kan.
Han ska jobba bara ikväll och imorrn. Sen är han ledig på söndag, på måndag. Sen börjar han jobba på dagarna. Har inte fått nästa vecka schema, men hoppas att ska jobba hela veckan, kanske på fredag ska vara ledig. Tiden går så fort. Han är kvar här,men hur länge han tänker att stanna här. Och jag vill inte prata med honom om det. Bara att ta det lugnt. Lite besviken, att han ska åka utan J. Jag var så glad, när han sa att J ska följa med.Och nu. Hon är inte ledsen inte alls. Men vi ska ha kul, när han ska vara borta. Och jag börjara att planera att åka i augusti till London. Men när,vet inte. Jag har en vecka, som jag kan åka. Vet inte om S ska komma hit på sommaren. J ska börja skola 20 augusti, och inskoling till fritids är 3 dagar i juni.
Ska börja diska, sen ska ha fredagsmys med J.Äta chips, dricka .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0