3.mars

Närmaste dagarna skulle hon(han) fyllt år. Jag har tänkt på det hela morgonen. Kan inte glömma allt det. Det gör så ont i hjärtat. Om jag kan bara allt tillbaka , men nej. Sov ganska bra inatten, men ville mysa hos honom. Lite kram, men klarade inte. Det går inte, om man får inte. Saknar hans närhet så mycket. Han ska ut ikväll med D. Jag är så avundsjuk, men jag får inte visa ut det. Jag vet inte om D vet, att vi skiljas eller inte. Jag känner ibland att de pratar om mig hela tiden.Lite tårarne i ögonen, när tänker att han ska ut , att han kan hitta nån.... Har han kommit över mig, jag vet inte. Vi pratar inte om det ju. Idag de ska till flygplats, hoppas att de ska ta J med, då kan jag plugga lite. Jag vet inte om kan klara min engelska. Tänker bara på honom, jag kan inte. Det är bättre att han flyttar ut. Han måste förstå , hur jag känner. Jag vill börja nytt. Slänga allt , vad vi har skaffat tillsammans. Börja helt nytt liv. Alla hans bilderna, allt, om jag bara kan. Just nu känns , att han kommer stanna kvar här. Jag kommer inte att klara det. Jag vill inte att han ser att jag mår så dåligt. Men måste vara ju starkt för J. Hon kommer att lida om det mest, om vi flyttar isär. Jag tänkte att säga till honom, att han kan flytta ut en vecka, och känna efter, hur han känner. Sen bestämma, om han vill vara med oss eller utan oss. Jag vill inte tänka på det.
Ska kolla min engelska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0