4.mars

De kom inatten klockan halv fem. Tillsammans, tänkte att de ska inte komma tillsammans. Men de berätta att de hade kul. De dricka mycket. Men kunde inte sova nästan ingenting, somna efter klockan 2, vakna igen när de kom tillbaka. Jag mådde dåligt, när J sov klockan 12. Har varit så ledsen. Idag var i badhuset, och kände mig även där så ledsen. Saknar honom så mycket. Men. Nu de gick handla. Han fråga om jag behöver nåt. D sa att fråga om du få en kram. Frågade men , fick ingen. D sa att vad är man du är, att du kramar inte din fru. Det betyder att , han har inte sagt om oss, om vår problem. Jag vill inte tänka på det. Saknar honom, men han ser inte ju vad jag känner.
Ska vila lite. Jag måste göra engelska , imorrn har prov. Ska plugga,  när J sover. Måste träna "listening".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0