5.mars

Tårarna rinner. J sover, M jobbar. Jag saknar honom så mycket, men kan inte visa vad jag känner. Igår mejlade till Sweetie. Sa förlåt, att jag kunde inte prata med henne, när hon ringde igår. Skrev att kände mig ensamma, när M var ute. Hon svarade att M är med mig, att jag ska prata med honom vad jag känner. Men han bryr inte om mig. Jag vill ha honom tillbaka, men hur. Varför han ser inte mig, varför. Jag kan inte prata med honom om mina känslorna. Han vet ju, hur jag mår. Det blir värre igen, jag känner.Idag han sa, att han ska börja att jobba på dagarna. Det betyder ledig kvällerna, och sen kanske ledig på helgen, och det betyder han ska börja gå ut, och träffa nån annan ju. Och D kanske ska stanna här, om han ska hitta jobb. Vi ska hjälpa honom, att hitta bostad, då länge kan han bo här. Igår när de var ute och handlade, smsade till M, och frågade om han har sagt till D om oss. Han svarade, att "NEJ". Jag vet inte hur det kommer att gå med oss. Vi ska inte bli 2 igen, inte nu. Jag vill ha honom tillbaka, men inte han... Sist sa jag, att jag vill att han ska flytta ut nästa månader, att det blir värre, för att jag har känslorna kvar. Han betyder så mycket just nu för mig. Bara att vi kan börja om allt.........Jag ska börja jobba igen om 2 vecka, då måste jag igen bita ihop på jobbet. Jag har mått dåligt, när jobbade. Det är jobbigt. Han vet att jag älskar honom,men han...Jag är död för honom. Men varför är han kvar här. Han kan gå, om han har inga känslorna kvar. Men han vill vara här för J. Vi ska få se , hur det går, om D ska inte flytta hit. Kanske kan vi prata med varandra. Men hur. Jag har börjat att prata med honom mer, men det räcker inte. Det är bara mellan vänner. Jag tittar ibland till hans ögonen, att han tittar tillbaka, men det gör inget. Ska gå och lägga mig, ska ta en tablett igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0