6.mars

Idag har mått lite bättre, men känner lite ledsen.
Idag var ledig från jobb. Har varit hemma, pluggat lite. Handlat, köpt hårtoning. Hade körning oxå, nu har jag 2 leksioner kvar. Känns ok, att köra bilen.
Nu har börjat att tänka, hur kommer livet se ut, när M ska börja jobba på dagarna. Kommer det att ändra nån. Han har ju jobbat hela tiden, alla de år på kvällerna, på nätterna. Jag bara önskar, att det blir bättre mellan oss. Vill skicka meddelande, hur känner, men kan inte. Han svarar inte, om jag gör det. Han är så kall mot mig. Bara 2 veckor kvar, sen börja jobba igen. Kommer att vara jobbigt, för att jag har ingen inkomst nu i mars. Han kommer att betala mina räkningar.
På måndag har vi bröllopsdag, men kommer inte att fira det. Det är slut mellan oss., från hans sida, bara...
Jag vill inte att tänka på honom så mycket. Men kan inte, det är jobbigt.
Ska gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0