8.mars

Börjar bli ledsen igen, vet inte varför just nu. Tänker igen på honom. Kan inte leva så här, måste släppa honom, men hur, när....Jag älskar honom så mycket. Jag vet att jag har inte varit det bästa, men varför han ser inte mig. Sista 3 år är det helvete, kan säga. Jag vill ha honom tillbaka, vara lycklig, men kan inte. Varför gör han så här mot mig. Jag vill prata med honom, men han förstår inte. Han kommer inte att lyssna mig. Jag kommer igen att må dåligt. Han bara gick idag, ingen "hej då". Pratar inte om kram. Det kan jag bara glömma. Saknar honom så mycket just nu. Han vet, men han gör ingenting mot det. Jag kan inte ju prata med honom. Måste hitta hjälp. Jag vet inte hur kan gå vidare, om blir dåligt igen. Han kan inte stanna här, måste kasta ut honom. När D ska gå, då måste ta upp det. Om D ska inte stanna här. Jag bara klarar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0