9.mars

Idag hade sista körning med Globen. Men ska inte ju fortsätta med de. Nästa vecka har 2 leksioner med Tumba bilskola. Sen måste ta paus.
Vad har hänt mera idag? D ska fylla år på söndag, då planer att gå ut alla. Äta middag bara. Jag o D pratade igår, att han kan vara barnvakt till J , om vi vill gå ut. Jag sa till D, att han kan säga till M, vad han ska säga. Idag så vi pratade. Jag sa att D kan vara barnvakt , att vi kan gå ut utan J. Så sa han att , nej att D ska fylla år, vi ska inte lämna honom. Och sen . Han skulle gått ut imorrn, att fira själv . Och nu sa M, att de kan gå nästa vecka tillsammans , om M kan ta ledigt. Fyfann. Nu kommer han M bara så här. Han kan gå ut med honom, men inte med mig. Jag försår, att han vill inte. Idag M krama J, innan han ska till jobbet, klappa handen med D. Sen sa, om jag få en kram. Ok, det blev en kram. Men det känndes så kallt. Och nu planerar M att åka till London med honom. Jag vill bara att han ska inte få ingen jobb här. Annars kommer hända det, att han börjar att gå ut. Hittar nån annan. Det vill inte jag. Jag vet inte vad göra. Mår dåligt, när hörde de prata, att de ska ut igen. Jag får inte säga ingen. Varför han ser inte, att kanske jag vill oxå gå ut med honom. Men nej, han väljer först kompisar. Kanske ska fråga honom, om jag o han kan gå ut nästa vecka. då kommer han att hitta nån annat, att han kan inte ta ledigt. Aldrig med mig, jag är bara fel för honom.
Jag vet inte hur länge han vill att jag mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0