....

Sitter vid data, och kan inte vara lugn. Tårarna rinner. Saknar honom så mycket. Han gick ju ut för ca 2 timmar sen. Han sa idag, eller fråga att om det är ok för mig att han ska ut. Jag svarade ja. Men känner mig helt slut. Han är ute på nån pub, ellr klub. Han kan träffa nån ju. Hur han tänker själv?Kanske han hittar nån , och stannar hos nån annan. Jag vet bara att jag kommer inte att sova lugnt inatten. Jag vill inte att tänka på det allt.Men måste göra det. Varför måste det allt vara så jobbigt. Varför han ser inte mina känslorna. Det känns att han hatar mig. Jag vill ha bara tillbaka honom. Vara i kär igen. Men det går inte. Varför det måste hända med mig? Vad har jag gjort fel. Måste vara mig själv, inte bråka med honom. Men vi kan inte prata med varandra, vad vi känner. Vi är som bara kompisar. Han känner mig, och han vet att jag har känslorna. Jag har hållit mig , att inte bryta ihop. De dagarne är just nu så jobbiga, för att tänker på J- syskon. Jag vet inte om han har pratat med D om oss, men det känns att han ser, att vi har problem. Vill bara vara öppet med honom. Men det går inte. Vill bara att han ska öppna sina ögonen, jag vet inte hur livet kommer bli om en månad, om sex månader, om ett år. Jag ska börja jobba, semester i juli-augusti. Sen kanske ska börja skola, om kommer in. Han vill lämna sin taxijobb. Det är så jobbigt. Han vet inte vad han ska göra. På sommaren han planerar att , hyra bilen, att göra en Europa trip. Men D, med S. Jag vet inte om jag ska följa med. Jag har tänkt att ta körkort ju. Klockan är snart 12 på natten.J sover inte, men hon känner sig trött. Ska ducha mig, och ta medicin,sen ska försöka att sova.,om kan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0