11.maj

Fredag igen. Känns ok, att vara hemma några dagar. Idag fick paket av mamma, hon skicka till J några böckerna, och liten present till mig, som vanligt.
Ja, jag pratade med R igår. Det känns lite som inte på riktigt, jag vet inte men känner, att han är inte seriös. Jag vet inte hur förklara det. Men ska få se vart det går. Idag skulle oxå prata, men han är borta. Han var inne för ca 2 timme sen nu. Nej, tror inte att han kommer.
Jag kollar räkningar dit och hit. Bara pengar kommer in, och sen bara betala. Ska fråga M kanske ca 2000. Vet inte om han betalar eller inte.
Jag måste bestämma nu inom en månad, om ska ta körkort eller inte. Känner att kanske kastar igen pengar, samtidigt vill ju ta det körkort, men men. Jag är osäker just nu. Om jag ska ta måste boka mig in redan nu. Och behöver ca över 9 tusen ju. Måste låna ca 5000, men ska betala när har fått semesterpengar. Vill inte ta nytt lån för det. Jag vet inte vad ska göra. Kanske ska lämna det drömmen, och vänta .Nej, jag vet inte. Om jag lämnar nu, då kommer ju glömma bort ....jag vet inte vad ska göra. Kanske lämna det, och planera nästa år. Kan spara lite lite ,ah det är så jobbigt.
Jag känner mig så konstigt, om klarar att sluta våran äktenskap, men det är bättre att det är över, då kan leva mitt liv, som jag vill. Och han kan leva sitt liv. Jag måste bestämma nu, innan han ska hem. Tänkte ju lämna hans ringar och papper,(att vi är skilda) på bordet, när han ska hem. Jag känner mig starkt, att jag klarar det, har börjat ju att komma över honom. Men hur tänker han. Jag vet inte. Jag pratar inte ju med honom.
Så mycket sakerna som snurrar just i huvudet just nu..
Ska kolla om det kommer nåt på tv, annars ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0