13.maj

Just nu är ensamma hemma, J är hos Laura. Ska hämta henne om en timmer. Lyssnar på radio. Bara tar det lugnt. Hann städa hemma redan,så skönt att vara, när det är nystädat.
Nu har jag beställt personbevis om skilmässa. Bara att skriva meddelande om att vill skilja mig. Det räcker bara, att jag skriver till tingsrätten.
Igår prata med 2 nya killar på badoo, men de är inte för mig, tror inte på de. En kille lämna redan sitt mobilnr, att ringa honom, men sa att nej. Andra var oxå lite konstigt, han har en tjej , men vill träffa nån annan. Inte för mig. Nu har mig kollat utländska oxå, men ingen som prata, ok, ingen problem. Det finns killar för mig. Bara väntar när M ska komma hem, kan börja att dejta andra. Jag mår bättre utan honom ju. Jag är inte ensamma. Men det kommer ta lite tid att träffa nån riktigt. Jag kommer inte att snabbt snabbt. Vill först lära känna nån , sen träffa. Just nu tänker ju på N. Bara om 3 dagar är han här i Stockholm. Men han pratar inte med mig ju. Måste glömma honom, men kan inte. Nån annan just nu på badoo, som vill prata. Vill inte just nu prata.
J ville gå till Tivoli här på parken, men såg att det var så liten här i år. Så sa, att vi kan gå på sommaren till riktigt Tivoli. Hon blev nöjd. Jag var snäll mot henne. Köpte en liten ny docka. Hon är oxå snäll.
Imorrn börjar ny vecka. På torsdag måste vara ledig, mejlade till chefen. Vet inte kanske är ledig på fredag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0