14.maj

Nu har beställd lite smink från England. Kan bli snyggare , snyggare då.
Jag har hittat en kille, på badoo. Eller ja, det är varje dag killarna som pratar med mig. Det var i lördags en kille, som pratade med .Han ge telefon nr, att jag ska ringa, men sa att jag ska inte ringa. Sen det var slut. Och sen nästa dag han ville prata igen. Ge mitt mobilnr, han ringde, prata så länge, efter det på skype. Han såg ganska snygg ut. Han tyckte om mig med. Vill träffa mig snabbt. Kanske ska bjuda hit honom imorrn. Tänkte bara. Jag har inte sagt, att ex bor kvar här. Ska få se, vad kommer det bli med honom. Han är inte svensk, det är bra. Men han är från Lybien. 4 år bott i Sverige. Och han är svartsjuk redan. Berätta att andra vill träffa mig, eller jo att det var nån annan kille s, som skulle träffa igår, men det gick helvete. Den kille kom hit , men såg inte honom här. Och R vill forsätta att prata med mig, prata inte så mycket med honom. Han hoppas på mig, och sen vem mera vill träffa mig igen. Jonas, Fattar inte att han förstår inte, att vi ska inte bli två. Oh, jag är så populär. Nu kan bara glömma N, om 2 dagar är han här i Stkholm. Tänker inte på honom nu. Nu har jag nån annan att tänka på. Känner mig så trött idag, ska sova tidigare. Inatt sov bara 4 , 5 timma. Och jag har tvättstuga, måste klara det oxå. Måste diska oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0