15.maj

Han var precis här.Som träffade på badoo.Den Lybieni kille. Han var bra, snäll.Men tror inte att han vill träffa mig, jag vet inte , men det känns. Och jag är i kär i honom. Jag har fårr känslorna. Han säger, att jag ljuger, att träffar andra på badoo. Men träffar inte andra. jag vet inte , men jag känner att saknar honom, redan nu. Han sa att jag kan ringa , om jag vill snacka. Men jag vill ha mer. Sa att jag vill träffa honom mer. Jag vet inte vad ska göra. Gråter just nu. Jag trodde på honom. Han ville inte stanna, han sa att jag måste sova.Han måste oxå sova. Jag berättade om M, att han bor kvar här, men han kan flytta närsomhelst. Det låter dummt, men jag är i kär i honom. Det gör så ont just nu i hjärtan. varför det händer med mig. Fråga om han ska ringa, men han sa att du kan ringa om du vill snacka. Jag vet inte, han tittade på ögon , Han är nån extra. Han vill hitta nån, han träffa mig, men han tror inte på mig. Men nu tänker bevisa det, att jag ljuger inte. Just nu jag vet inte vad ska göra. Skicka meddelande, när han är hemma,eller bara låta bli. Jag kan inte låta bli. Jag ville att han ska stanna. Jag hoppas på honom just nu. Vi hade sex, och det känndes bra mellas oss. Jag ska gå och lägga mig. Måste kunna sova lite, imorrn ska jobba, sen på torsdag är jag ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0