16.maj

Jag tror att jag är kär, men det går inte vidare. Inatten fick inte sova så bra. Tänkte bara på honom. Skickade sms, att vi kan prata senare. Men när kom hem, på väg hem. Ringde till honom, han svarade. Fick prata med honom, men det känns att han vill inte träffa mig mer. Att jag ljug igår, att han har ledsen. Att pratar med andra på badoo, men det var före honom , innan jag träffade honom. Jag sa till honom, men nej, han kan inte förslåta mig. Sen sa att ska ta tåg, att vi kan prata senare, när han slutar. Han ska ringa, men osäker om han ringer. Kan inte bara vänta nu. Tänkte vila lite. Jag har känslorna mot honom, jag vill bevisa honom, men det känns att det är försent. Jag har inte varit på badoo idag, och tänker inte göra det heller. Jag var så glad, när träffade honom, jag blev kär i honom, vi hade sex, det känns så bra. Han gillade , att ha s med mig. Han sa,. Han berätta med, att han har varit gift, och han har samtidigt knullat nån annat. När jag hörde, då var oxå överraskat om det. Jag försår inte, vad jag har ljugit för honom. Men han tror inte på mig. Nej, måste lugna ner nu lite. Senare på natten. Han kom hit igen. Vi gjorde det igen, allt var ok. Känns ok.Och sen prata om min vikt. Visade några bilderna,Och sen han en bild, var vi drack.Och igen han säga, att jag ljuger. Han fråga tidigare om jag dricker öl, svarade att nej. Och nu säger , att jag sa tidigare, att jag dricker inte. Han blev arg igen, och sen jag på honom. Han sa ok, han måste gå. Men jag såg honom, han litar inte på mig. Det funkar inte mellan oss. Nu har jag förstod. Han vill ha bara en sak med mig. Han berätta oxå , att han vill flytta tillbaka till Lybya. Jag vet inte hur han tänker. Allt är bra med oss, och sen han hittar sakerna. Jag vet inte om jag vill träffa honom mer. Känner mig , som dum. Och vad hände mer idag. N kontaktade mig, att han kanske är ledig, att vi kan träffas. Men han skrev för 2 timme sen. Såg nu hans meddelande. Svarade till honom, men tror inte att han ska läsa det. Annars skulle träffat honom. Ska skicka meddelande, att kanske imorrn. Det blir jobbigt, att åka till stan. och sen tillbaka.Men vill jag träffa honom, jag ville ju träffa honom så mycket. Men träffade ju andra kille, och nu det är i helvete. Jag vet inte vad ska göra. Jag måste gå sova, är trött. Och öppnade badoo igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0