17.maj

Jag är trött, har inte sovit så gott, när han gick hem. Men tror inte att vill träffa honom mer. Jag blev arg på honom, han med. Och jag tror inte att han vill träffa mig. Bättre att glömma honom, men jag var glad att fick träffa honom. Och nu är N i Stockholm. Skickar meddelande varandra. Han ska gå titta hockey idag eller kväll. Han är inte säker. Bara svara att det är ok, att ha en bra dag. Vem vet , kanske han ska meddela senare, att han vill komma hit. Vet inte. Samtidigt har jag väntat att få träffa honom, men men . Han vill ju bara en sak. Jag mår bra, att jag har beslöt, att skicka den sista papper till tingsrätten. Vill börja mitt liv utan honom. Hoppas att han förstår mig. Jag har sovit med andra, kanske ska berätta honom det. Att han förstår, jag har gått vidare. Men jag vill hitta nån riktigt kille, inte bara att ha sex. Lyssnar radio, och skriver här mina tankar. Beställde igår ny mobilen. Fick ju ersättning 1600 krona för bestulen mobilen, nu fick köpa ny, betala extra 1200 krona. Det är ny sony ericsson arc s. Så är det nästan samma , och bättre. Tänkte köpa andra hand, men sen tänkte, nej , jag ska köpa ny. Ska få det med posten inom en vecka. Jag är så glad, att fick det ersättning, och jag hade alla de papper. Jag tänkte att de vill ha kvitto, men det räckte bara kundnr. Det är soligt ute, ska gå ut snart. Handa mat hemma. Men pengar , det räcker inte ju nu. Ska fråga M 2000 krona, eller lite till. När han ska flytta ut , ska ansäka bostadbidrag, sen kommer att klara mig fint. Jag var kär i honom, men efter igår, känndes, det är fel mellan oss, han litar inte på mig, jag såg när han gick., han tittade inte i öga, Nej, jag behöver inte honom. Ska gå vidare, det finns andra som vill träffa mig, Öppnade badoo igår igen, så att han vet om det. Pratade med M idag redan, det var ok att prata med honom, Om 2 veckor ska han hem. Nu måste börja planera med J. Hon ska börja inskolning nästa månad. Pratade med M, att han kan ta J oxå, att lämna och hämta. Då kan jag jobba. Och nu måste börja tänka , när mamma ska komma hit, att hämta J. Måste kolla biljetterna oxå. Ska prata med henne snart. Och sen måste planera körkort, tror att ska göra det, när jag har semester. Ska klä på mig, och ska njuta solen nu ute. Kl. 19 tiden på kvällen. Fick meddelande av Nemi , att han ska träffa mig nästa gång han kommer. Svara att hoppas att träffa snart honom utan kompis. Så nu vet , att vi kommer inte att träffas, när han är här. Och jag förstår, hur han kan tänka att träffa mig, om han är med kompis. Det känns inte bra, och han förstod det själv med. Så det kan hända, att han ska tillbaka eller då kommer inte alls att träffa. Vem vet. Jag går vidare med mitt liv. Har inte saknat honom inte alls, menar N. Han har inte kontaktat mig heller. Bättre att lämna det allt bakom. Det gör lite lite ont, men såg honom på riktigt nu. Det finns andra, som vill ju träffa mig. Jag är inte ensamma. M kommer , då kommer han snart att flytta ut. För att det är ingen ide, att han stannar. Han vet redan det,Han få det , vad han vill. Jag vill att han ska gå vidare med. Ska sova tidigt idag med J. Jag är trött, försökt att vila lite då och då, men hela tiden kommer J störa mig. Imorrn ska lämna henne till andra dagis, och sen på måndag måste hämta henne klockan 4. Hoppas få jobba nästa vecka 5 dagar. Måste jobba mycket. Och kommer att prata med M, att jobba varannan vecka. Att en helg är J med mig, andra vecka med honom. Så många gånger fråga Nisse, om kan jobba helger. Svarade igen nu att kan inte. Det går inte, jag ska säga att måste börja jobba. Klockan 22 på kvällen,och sover inte,för att kan inte sova,För att skickade meddelande till honom, att förlåt om blev arg på honom, att vi bara missförstår varandra, att vi kan vara bara vänner. Efter det kunde inte bara vara, ringde till honom, fråga hur mår han soch sådär. Han var i Västerås med en kompis. Sa, att han kan meddea mig eller ringa om han vill träffa mig.Och Hejdå. Jag skulle sova, men klarar inte. Skicka sms, att tänkte att det var slut mellan oss, att glömma honom, sen att kan inte glömma honom, hoppas att få träffa honom, och sen skrev bara puss. Jag var ok hela dagen, att lämna det allt bakom, men nu är jag helt galen. Jag kan inte vara utan honom. Jag har känslorna , och kan inte slämppa honom. Nu kollar hans badoo, när han är hemma, att kan kanske ringa. Tänkte ringa skype direkt. Och prata allt ut, vad jag känner. Jag vet inte vad kommer han att säga. han ska vara snart hemma,hoppas jag. Jag är i kär i honom. Om det är samma med honom. Jag vill inte ha bara sex med honom. Han är kvar i Rävsta, ringde till skype, men han svarar inte. Jag måste prata med honom. Ska försöka ringa senare. Jag saknar honom. Klockan är halv 11, och jag bara ringer som galen, och han svarar inte. Nu skicka sms, men ingen svar. Han vill inte prata med mig, eller han har nån annan tjej där....Kommer inte att ge upp. Jag är galen i honom, och kommer inte att sova igen nu, att kommer att tänka på honom. Ska ringa efter halvtimme, sen ska sova., om kan. Men jag vet att jag kommer inte att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0