18.maj

Klockan 5. 45,vaken snart ska lämna J sen ska jobba. Jag var galen igår , att ville prata med honom. Han vill inte prata med mig, måste acceptera det. Sov kanske klockan efter 23, men inte så bra, att kolla mobilen, eftre midnatt kolla FB,att Nemi har skickat meddelande. Och vad skriver han. Han vill träffa mig på lördag, lämna mobilennr, att kan smsa honom. Ok, smsade att ok vi kan träffas då, men sms kom inte fram, det står att väntar. Imorse när vaknade kollade hans nr igen, och ser att hans nr börjar som Irland. Nu har skickat meddelande till FB, skrev att kanske kan träffas ikväll, om han har inga planerna,att ok vi ska träffa på lördag, då kommer han att vara trött när han ska åka tillbaka. Jag vet inte vad kommer att hända, om vi ska träffa. Jag vet inte hur han menar. först vill träffa sen , ok, nästa gång han kommer, och nu igen säger att han vill träffa mig. Jag bara vet inte vad jag gör. Jag har ju väntat länge, att träffa honom, ville ju träffa honom, och det känns att han vill träffa mig med. Så det kan hända att vi ska träffa. Om vi ska träffa, då måste åka till stan och hämta honom hit. och sen lämna honom tillbaka. Ska jobba idag, sen ledig 2 dagar. Måste släppa Nabile, klarar det. mnjaa, nu har jag Nemi att ta hand om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0