19.maj

Lördaggs morgon.Inatten har sovit sådär. Igår han skicka meddelande, efter klockan 5 , att ok han är ledig, han kan träffa mig. Tänkte ok, ska träffa honom sen. Vi bestämde att jag ska till stan, hämta honom. Klockan halv 10 skulle träffa, hittade inte varandra, bara smsa, men sist träffades. Vad många sms jag fick skicka igår. Vill inte see nu räckning. Ok, träffades, han hade rakat av sina hår. Jag tyckte inte om honom, utan hår. Men annars han var ok, Det känndes ingen särskilt, men båda ville ju träffa, ok. Ingen problem. Vi kom till mig. Prata lite. Han var ganska orolig om J kommer till oss. Sen börja tänka, låsa dörrarna. Sen bestämde att jag kommer lite senare sova på soffa. Ok. Sen vi sov, hade sex, det var ok, tyckte jag. Men känndes att han var inte nöjd med mig. Efter det han sa, att det är bättre att han ska gå till hotellet, att han vill inte att J ska se honom, Det är inte bra.Sen han gick tillbaka.Liten kram och puss, det var allt. Sen skicka sms, att tack för allt, det var nice. Svara med att det var bra att fick träffa dig. Sen det var allt. Sen sov jag. Nu när är vaken , mår sådär. Tänker att det var bara sex, men det var utan känslorna, Vill bara glömma honom, Han kommer inte att ha nån mer kontakt med mig. Nu har träffat 3 killar från badoo inom ca en månad.Och känner , att nej, jag vill inte träffa mer från badoo. Just nu vill vara bara själv. Jag tänker fortfarande på Nabile, men han är oxå borta från mig. Han ser, om jag är på badoo. Men ska inte ringa , eller skicka nån meddelande till honom. jag vet inte om jag klarar. Snart kommer M hem, sen måste börja planera med J. När han ska flytta ut. Det känns inte ok, att jag så snabbt har haft kontakt med andra. Måste sluta först med honom, sen ska ta det allt sakta sakta. Nästa vecka ska jobba 5 dagar. Det känns bra. Måste jobba mycket, för att nästa vecka ska betala intensivkurs.Jag tror att ska ta körkort nu. Jag har börjat det, och vill avsluta det. Idag kommer det bli solig, ska gå ut med J. Inte sitta bara hemma. Ska till parken snart. Inte tänka så mycket på det här veckan. Det hände en hel del. Nu har vi varit redan i parken, ätit lunch. Jag vilade lite, och nu J somnade på soffa. Ok. Började tänka igen. Det känns inte bra, att jag träffar nån,när jag har J. Måste ju vara starkt för mig själv .Men känner att saknar honom(nabile), men får inte tänka på honom. Och får inte visa mig på badoo.Om jag nu inte visar mig på badoo, sen kanske han fattar nån,Måste ta en paus just nu. När jag har ingen J, sen kanske kan träffa nån, men inte sådär, som jag har gjort. Och ja, jag har kommit över M. Jag klarar mig utan honom fint. Tänker tänker tänker, vill inte ju vara ensamma, när nu det är sommar på väg, vill vara ute med nån. Kanske snart kommer jag hitta nån riktigt, att bli kär i. Vem vet bara när. Om en månad kanske ska mamma ta J till Estland. Hoppas jag, måste kolla själv biljetterna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0