1.maj

Min månad har börjat. Nu är jag i bana igen, känns så här i bloggen. Skriver ju varje dag mina tankar och om mitt liv.
Idag väckte J mig redan klockan 6, det var tidigt. Vi har varit i lekparken över en timme, det var ganska många barn där, att J lekte med andra tjejerna. Nu har vi ätit lunch, pratat med M, nu somnade hon här på soffa med sin ruffus.
Jag har tänkt och funderat lite runt här och där. Mina planerna kommer bli nu såhär. Att 2 vecka i augusti ska gå till intensivkurs, då är mamma här. sen ska skicka J till estland, och tar "semester" , kanske ska åka iväg, några dagar . Men vart? Vet inte, tänkte åka till Europa , kanske till Paris. Men planerar inte så snabbt. Jag har inte råd att boka redan nu , för att det kurs kommer att kosta under 10000 krona, måste ta liten lån för det. Men ska spara nu, lite.
Om bara kan. Och nu kommer mamma oxå att skicka lite pengar, för födelsedag.
På jobbet kan det bli bättre, igår hörde att nästa vecka det är lite jobb igen. Och jag brukar jobba hela tiden bara 6 timmaer, vill jobba 8 timmar, men nej, kan inte., vet inte varför vissa personer jobbar 8 timmar. Det är orättvis. Nu i aprill, har jag ca 30 timmar mindre. Hoppas att de betalar i juli extra nu, om kommer inte att jobba mera timmarna i maj eller juni.
Igår prata inte med honom, han var på badoo, men jag klarade. Idag han var oxå där, men pratade inte, och försöker vara utan att prata med honom. Det är nu annan kille, som började prata, men det är bara att kompisprat. Han söker bara vänner, jag med. Men man vet inte vad kommer det gå, om vi pratar med varandra. Jag vill bara prata med nån, att praktisera engelska.
Tänkte oxå vila lite med J. Sen ska göra kokosbollar. sen ska få se. Imorrn jobba, och jag tänkte börja att vakna tidigare att springa lite. Hoppas jag orkar vakna så tidigt. Måste göra  nån, att bli bra.

Senare efter klockan 19:
Jag kunde inte bli. Han var inne i badoo, och sa hi, how r u, men han svarar inte ... ingenting. Jag var ledsen, men måste bara vara stark, att inte pressa  mig. Om han vill inte prata med mig, ok. men men. Jag kan inte.
Nu pratar med en anna kille, han är trevlig. Bara prata, måste bara hålla , att inte börja för mycket.
Min honey,bara läser mina meddelande, och bara svarar inte. Jag vet att snart han ska logga ut. Måste prata med andra. Att inte bara tänka på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0