20.maj

Söndag igen. Vaknade vid 8, äta frukost, sen börja städa. Det känns så rent och fräch nu. Vi var i parken redan, och vad har jag gjort nu. När vi var i parken, jag bara ringde till Nabile. Han svarade, men han sov, då sa att kan ringa senare. Han sa ok. Jag vet inte varför jag ringde till honom. Om jag ska ringa senare, kan hända att han svarar inte ju. Men ska prova ringa, när J sover, efter klockan 8 .Jag bara saknar honom, jag vill prata med honom, vill ha honom nära mig. Det kan hända, att nu när ska ringa senare kommer han inte att svara kanske. Jag vet inte varför det händer med mig. Jag blir kär så snabbt. och kan inte släppa honom nu. Jag är in kär i honom, annars skulle inte ringt till honom. Väntar när M kommer till skype, att kan prata lite. Eller jo J kan prata, jag vill inte prata med honom. Han kommer om 10 dagar, bara räcknar dagarna. Idag har postat sista brev om skilmässa. Nu är det över äntligen. Nu när M kommer hem, tänkte lämna papper med hans ringar på bordet. Och sen tänkte inte komma hem, kanske. Vill att han ska vara med J. För att J saknar honom så mycket. Vill lämna badoo, men kommer inte klara det. Nu var sist inne igår. Men jag kollar ju honom, om han är hemma, eller åker runt. Han är inne i skype, men vill inte ringa nu. Jag vill inte att J hör, om pratar med honom. Väntar M lite, sen lämnar skype. ITS OVER. Han ringde själv för ca en timme sen. Fråga vad har gjort, när sov igår. Han berätta att han ska vara ute med kompisar i Tensta. Därför han ringde , att jag ska inte ringa senare. Jag sa igen, att jag vill träffa honom, men han sa, att han vill inte träffa mig ,för att jag ljuger. Jag förstår inte varifrån han tar det. Först -jag sa att jag träffar inte andra, sen när han var här första gången, då han såg att jag hade kontakt med ca 1000, men det var besökare. Och sen han kolla mina meddelande.och hittade det svenska kille, att jag hade skrivit till honom, att jag skulle vilja träffa honom. N säger att hade skrivit efter det att hade träffat N. Men N prata med mig, lämna sitt nr, att jag ska ringa, men jag ringde inte, och sen han sa att hejdå. Tänkte att, ok, slut. Nästa dag N prata med mig. Det är bara missförståd. Och nu sist, när han frågade om jag dricker ÖL,svarade att nej. Och lite senare såg han en bild, var dricker vodkadrick. Han blev arg, att jag ljog igen. Men öl och vodka är olika, Han tänkte att det är samma. Nu när han ringde, fråga en kompis om det. Sen sa, ok, Sen sa att hejdå, att han prata med kompis. Det var allt. Han kommer inte att ringa mig,jag måste ta ut honom i mitt huvudet, men hur. Jag tänker bara på honom just nu. Jag vet, måste radera hans nr i mocilen, men kan inte. Jag vet inte vad göra. Nu måste vara starkt, inte gå inne badoo. Jag vill inte vara där, men vill inte radera mitt konto heller. Men måste ta en paus. Men det är slut mellan oss, det måste jag acceptersa nu. Det blir jobbigt, jag vet kommer inte sova gott på nätterna. Men måste släppa honom nu. Har betalat lite räckningar nu. Vann tradera en silver ring, betalade 26 krona. Så fint är det. Jag saknar att ha ring i fingret.Ska ducha snart, och sen ska sova tidigt, eller försöka. Kanske ska ta en tablett, att komma i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0