21.maj

Nu vecka ska börjar och nya sakerna på gång. Jobbar hela vecka, det känns bra. Denna vecka ska få många paket, hoppas jag. Och det måste komma min ny mobilen med, väntar bara det. Men nu är det maj slut, och jag har inte fått ingen svar av migratsionen. Jag hoppades, att maj få min pass tillbaka. Men det har inte kommit. Igår när pratade med honom, tänkte släppa honom. Så efter duchen RADERADE hans nr i mobilen. Det känns ganska bra, för att annars skulle skicka meddelande eller ringa honom. Men han sa sitt. Vi passar inte ihop, har förstått nu själv. Och tänker gå vidare med livet. Nu tänker vara borta från badoo hela vecka, om jag klarar. Just nu måste fixa allt med M. Sen kan börja träffa andra. Tycker det var helt fel, att förra vecka jag hade 2 killar redan här hemma, mår lite sådär. Han är inte för mig, jag hittar bättre. Och hoppas att han hittar oxå snart sitt. N är hemma nu, ingen meddelande mer. Kollade hans bilderna i FB om Stockholm. De var fina. Tänker inte själv kontakta honom. Han blev besviken om mig, jag vet. Jag blev oxå lite besviken om honom. Jag gillade inte honom utan hår. Annars han var ok. Ska kolla mina mejl, sen ska fixa mig , sen väcka J, sen börjar ny vecka. Kvällen samma dag. Klockan är över 7. Idag jobbade, och sen var på vägen hem, och min mobilen ringde. Vad hände sen? Han ringde till mig. Han vill träffa mig, han saknar mig.Som ingenting hade hänt. jag fattade inte att han ringde, men det gjorde han. Han sakanar bara att ha det med mig. Och nu är han på vägen hit. Ska natta J snart. Eller hon somnade redan på soffa. Ska lägga henne i sängen. Jag vet inte vad ska göra, han kommer, sen är allt bra, och sen jag vet vi börjar att bråka eller, han säga att jag ljuger. Vi ska få see, hur länge han ska stanna. Jag vet inte vad jag gör. Han sa att han saknar mig, att han ljuger inte. Men hur säkert kan jag ta den. Jag ska prata med honom, att vill träffa honom nästa vecka, när M kommer hem. Att vara med honom utanför mitt hem. Då kan M ta hand om J. Och jag måste säga det till M, att jag har träffat nån. Han har rätt att veta. Senare: Han var här, och allt känns bra mellan oss. Han köpte bullar till J, sen sharon till mig. Han var snäll, jag med. När han kom med honom , då träffade J-s sambo. Han började prata ,N vänta i hissen. Jag blev så rädd , att nu såg han att jag har nån annan. Fyfann. Men det är mitt iv, han kan tänka vad han vill. Vi hade det mysigt, ingen bråk. Jag berättade, att nästa onsdag vill träffa honom , när M kommer hem. Att sen kan M vara med J. Hoppas att få min mobilen imorrn, eller på onsdag,orkar inte vänta. Ska gå och lägga mig. Jag är trött.Imorrn nu dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0