23.maj

Solen är ute, det känns så bra. Igår jobba 8 timmar, hämta J, sen hem, laga maten, sen posten. Fick min ny mobilen, samt smink från elf. Sminket har inte börjat använda, tänkte använda först gammal, som har kvar, sen ska ta ny. När var klar med mina ärende, ringde till min älskling. Det känns så skönt, att vi kan prata med varandra. Han tänkte ringa oxå till mig. Prata ca halvtimme. Och han var inte så, att han ska komma hit. Nej, Jag tänkte, han ska börja prata, att han vill komma hit. Jag är kär i honom. Hoppas han har fått nån känslorna mot mig med. Prata med M oxå igår. Jag berätta, att när han kommer hem, kan ta hand om J,sen ska träffa en kompis. Han sa ok, men J hörde, och blev ledsen. Vet inte hur länga ska jobba idag. Det 8 timma är ibland mycket. Igår fick veta, nu när sommar är här, och semestrar börjar, då kommer vi jobba 8 timmar. Det känns bra, men samtidigt tråkigt. Måste jobba mycket nu, för att nästa månad kommer att ta ledigt 4 dagar extra. M kan inte säga, om han ska ta J, eller inte. Ska börja göra ordning mig nu. sen väcka J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0