24.maj

Det är kvällen, är hemma. Idag slutade klockan 3, men hämta J klockan 5. Efter jobb handlade, och sen träffade Anja. Tänkte att ringa till henne, och bjuda hit henne. Men hon sa att ni kan komma dit på lördagen. Ok, då kan vi gå till de. Hon vet inte om mig och M, har inte sagt. Igår ringde igen jag honom. Han hade kompisar på besök, men fick prata lite med honom. Han sa att han saknar mig osv. Idag han ska ringa mig, men tänker inte vänta nu, när han ska ringa, Jag skickade sms , när slutade.Men han svarar inte. Jag väntar inte nu att han måste smsa mig. När träffa A, då frågade om jag behöver kan lämna J till de. Jag har tänkt på det. Vet inte, men kan tänka att lämna J, och sen kan träffa honom. Jag saknar honom, vill träffa snart honom-krama honom , pussa honom. Igår när pratade, då frågade han när min ex ska hem. Oxå fråga , om han kommer att bo kvar här. Jag svarade att ja, men ska prata med M, att han kan börja att flytta. Jag måste säga till honom, att har träffat nån, då kan han flytta snabbare. Igår fick min ringen från tradera, det är så snyggt. Sommar forsätter, och det känns skönt. Jag väntar min röda tanten på besök, redan 2 dagar över tid. Men sist hade jag mellan 10 dagar, då nu kan det ta extra tid,. Då kan de komma närsomhelst. Nu ska diska, och sen ska få se vad ska göra. Ikväll ska titta melodifestival semifinalen. Men det börjar klockan 9. Hoppas att kommer inte ringa till honom. Nej, han sa att han ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0