25.maj

Prata med M just nu. Han ska komma på tisdag. Jag tänkte ju på onsdag. Inte just mycket, men lite. Jag kommer att prata med honom sen ,när han är hemma. Idag skickade sms till N, när var på väg hem. Skrev bara, att jag har slutat för vecka, är på väg hem, saknar dig, vi hörs senare. Och han ringde klockan 6, när han hade slutat. Sa bara att tack för meddelande, och vi hörs. Tror inte att han ska ringa nu senare. Saknar honom så mycket, mycket. Prata med J idag , att mamma har träffat en kille. Men hon förstod inte , vad jag menade. Jag försöker att hon förstår , att mamma har träffat nån. Men nej, hon sa inget. Igår pratade med honom, han hade några kompisar där. Och vad sa han. Han fråga , om jag vill träffa SISTA GÅNG. Jag sa, att nej, jag vill inte träffa sista gången. Han är lite orolig nu, när M ska komma hem. Att prata med honom. Han har rätt att vara orolig, att kanske vi hittar tillbaka till varandra. Men nej, det kommer inte hända. Han fick brev från tingsrätten. Nu får han , vad han vill. Det känns lite jobbigt, men samtidigt har jag fått lättnad att kan släppa honom sin väg. Och att jag har hittat nån annan, att vara kär i. Det känns lite, att han har oxå känslorna hos mig. Annars skulle han inte ringa ju mig. Igår ju tänkte , att han ska inte ringa, men det gjorde han, Det är jobbigt, att vi kan inte träffa varandra varje dag. Men nu pratade att en dag ska träffa, på dagen. Han vill visa till mig Märsta. Jag fråga om vi kan träffa på onsdag kväll, men han sa nej, det är inte bra, att det är vardag. Bättre att träffa på helgen, eller röd dag. Men när kan gå iväg utan J. Bara söndag, om M ska inte jobba. Imorrn ska träffa Anja med barn., om det är fint vädret. Nu kan börja kolla kläderna, att sälja. Nu har mobikamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0