26.maj

Vaknade imorse redan klockan 5, kunde inte somna om. Låg kvar i sängen bara, sen vaknade J, klockan 6. Det är jobbigt att sova länge på helgen.Varför.? Man vaknar ju varje morgon klockan 5, det är jobbigt. Men jag sov igår redan klockan 10. Mobilen var död, tänkte ladda när vaknar. Ok, sen börja ladda, sen öppnade mobilen. Min N skickade sms klockan 11 tiden, bara frågade om jag sov. Skickade sms tillbaka, svarade att soc tidigt, oxå berätta, att ska gå till en kompis att grilla, sen ska vara hemma. Och så slutade med "puss". Jag är kär i honom. Och på tisdag har jag samtal med M. När J pratade med honom, så sa M att Daniel(hans kusin) ska komma hit. Men jag vill att han ska flytta ut snabbt. Vill inte ,att han stanna här. Jag saknar honom så mycket, vill att han ska komma hit. Men tror inte att han ska hit. Jag visste hela tiden att M ska komma på onsdag, eller ja jag skrev i almanacka på tisdag, men M sa att han ska komma den 30 juni. N vet att han ska komma på onsdag, ska säga till honom oxå, att han ska komma på tisdag. Han är orolig nu om han kommer. Jag vet, men han säger inte den. Jag var glad, när läste hans meddelande. Trodde inte att han ska skicka meddelande. Har bakat klar rabarberpaj, ska ta med, när ska till Anja. Nu ska försöka betala lite räckningar, men nordea tänker så länge. Ska kolla om internet funkar bättre. Klockan är halv ett mitt på dagen. Jag började städa redan, men J var trött och låt henne att somna nu på soffa. Ska vänta, när hon vaknar, då kan dammsuga vidare. Han ringde till mig redan. Bara fråga, vad jag gör, hur mår jag osv. Sa att ska snart till kompis, han direkt om det är kille. Han är avundsjuk. Jag sa att en tjejkompis. Och vad gjorde jag sen. Jag frågade om han vill kan komma till mig. Han sa ok, han kan komma, att vi måste träffa. Och sen fråga , om jag vill ha. Jag svara , nej jag vill inte ha. Att vi kan ju träffa, att utan att ha sex. Han var nöjd med det. Nu ska ringa senare , när kommer hem. Det är mello, och ska titta det. Jag hoppas att han ska komma. Men när ska J sova , vet inte. Hon ska leka mycket sen, ska sova kanske klockan 9, som igår.Vet inte. Jag vill att han ska komma , och stanna, hela natten. Men han ska inte stanna. jag vet jag känner honom. Ah, vad jag saknar honom. Om jag träffar honom, vill bara krama honom, länge länge länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0